Best buy auti
0

Trojac Berlingo, Rifter i Combo osvojili nagradu Autobest

Klix.ba
U finalnom izboru trofeja Autobest 2019. u kojem je učestvovalo 6 finalista, novi Citroën Berlingo zajedno sa svojim "blizancima" Peugeot Rifter i Opel Combo Life osvojio je je titulu "Best Buy Car of Europe" odnosno najbolja kupovina među automobilima u Evropi 2019. godine.

Autobest svake godine već od 2001. godine nagrađuje vozilo koje dobije najviše glasova. Žiri čine 31 vodeća automobilska novinara iz 31 evropskih država, koji ocjenjuju vozila u izboru na osnovu 13 kriterija, kao što su odnos između kvalitete i cijene, dizajna, udobnosti i tehnologije, a također i kvalitete usluga te raspoloživosti rezervnih dijelova unutar distribucijske mreže.

Citroën je već drugu godinu zaredom primio nagradu koju dodjeljuje žiri Autobest. Isto tako kao kompaktni SUV Citroën C3 Aircross, kojeg je Autobest prošle godine proglasio pobjednikom, i novi Citroën Berlingo se toliko izdvojio od konkurenata da je uspeo osvojiti spomenuti naziv na osamnaestom izdanju ove nagrade zahvaljujući izuzetno osavremenjenom oblikovnom dizajnu, tehnologijama i izboru motora posljednje generacije, čime je unio vjetar svježine u segment vozila za slobodno vrijeme. Najnovija generacija, nastala po inspiraciji očekivanja stranaka, izvrstan je dokaz o novom sloganu marke "Inspired by You". Novi Citroën Berlingo je kao vozilo sa brojnim izgledima nadasve pametna kupovina za porodice ili starije koji u njemu vide idealnog partnera za svoj aktivni život i kojima najviše znače posebno njegova prostrana unutrašnjost i korisnost.

Priznanje koje je primila osobna verzija novog vozila Berlingo pridružuje se prestižnom nazivu "međunarodni dostavljač 2019. godine" koji je dodijeljen privrednoj verziji (Citroën Berlingo Van) u septembru na salonu automobila u Hanoveru.

Kao najprodavaniji Citroënov model 2017. godine u gotovo 17 država, Berlingo je danas drugi najprodavaniji Citroënov model odmah iza vozila C3. Od početaka prodaje u 1995. godini proizvedeno je ukupno već više od 3,3 miliona primjeraka. Novi Berlingo, koji je od sada još moderniji i prožet stilskim zapovijedima najnovijih Citroënovih modela, najavljuje nastavak stilskog preporoda marke. Od lansiranja u septembru 2018. godine za ovaj model je primljeno ukupno već više od 13.000 narudžbi, tako da Citroën zahvaljujući njemu može nastaviti sa svojom komercijalnom dinamikom. Sa više od 690.000 registriranih vozila u Evropi krajem oktobra (rekord u posljednjih 7 godina), Citroën je u Evropi zabilježio 6-procentnu rast, što je tri puta više od rasta tržišta.