Supersportski automobil u to vrijeme imao je bolje ukupne performanse od Porschea 911 Turbo. Osnovni model pokretao je 3-litarski redni 6-cilindarski atmosferski motor sa 220 KS, dok je iz istog koncepta uz dva turbo-punjača motor razvijao 326 KS.
Supra je svoje kvalitete dokazivala i na trkalištima širom svijeta. Najbrža u klasi na trci Swiss Mountain Races, Supra je također učestvovala u japanskom GT šampionatu, ali i na legendarnim trkama kao što su 24 Hours of Le Mans i Pikes Peak International Hill Climb.
Bez obzira na veoma atraktivan izgled, prodaja Supre u Velikoj Britaniji i SAD-u prestaje 1996., odnosno 1998. godine. Automobil se prodavao u Japanu do 2002. godine, kada su u Toyoti donijeli odluku o prestanku proizvodnje zbog preskupih modifikacija koje su bile potrebne da zadovolje nove propise o emisiji izduvnih gasova.
Od prve do posljednje generacije, Toyota je od aprila 1978. do jula 2002. širom svijeta prodala 593.337 Supri.