{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


AutoBild Test: Alfa Romeo 166 2.0ti

S
29.2.2004. u 21:57
0
20
AutoBild Test: Alfa Romeo 166 2.0ti
0
AutoBild Test: Alfa Romeo 166 2.0ti
Nakon zadnjeg faceliftinga prestižna 166-ica je sigurno jedan od najljepših primjeraka više srednje klase, ali postavlja se pitanje da li je sama ljepota dovoljna. Prema marketinškom motu Alfa Romea “Beauty is not enough” očito nije.
Alfa 166 je jedan od onih automobila koji bi svaki vozač u svom životu trebao barem doživjeti ako ne i posjedovati.

Dizajneri Alfe su ovim zadnjim osvježavanjem izgleda otklonili, prema mnogima, jedinu grešku u njenom dizajnu. Radi se naravno u sitnim farovima koji su joj davali tužan i neuvjerljiv izgled. Sada se na njihovim mjestima nalaze mnogo veća rasvjetna tijela čiji oblik podsjeća na one koje smo već imali priliku vidjeti na manjim ali u istoj mjeri atraktivnim modelima 156 i 147.


Na prednjem dijelu novinu predstavlja i veliki Alfin retro štit koji sada srećemo na svim modelima ovog proizvođača, a slično obilježje u isto vrijeme je dobila sportska GTV.

I sada su u vrhu agregatske ponude 3.2 litreni V6 I 2.4 litreni turbodizelaš, ali na ovom testu je ipak bila 166-ica sa najmanjim benzincem radne zapremine 2.0 litra.

Agregat 2.0 TwinSpark je jedan od najboljih četverocilindraša ove zapremine na tržištu, te se ističe velikim rasponom snage, izvanrednim zvukom i prihvatljivom prosječnom potrošnjom od 10.4 litra supera na 100 km, naravno s obzirom na performanse i težinu vozila.

Ovaj benzinac sa dvije svjećice po cilindru obezbjeđuje 150 KS u prilično širokom radnom području, te sa lakoćom na krstarenjima po autoputevima održava maksimalnu brzinu od 211 km/h. U odnosu na moderne dizelaše obrtni moment od 181 Nm pri 3.800 okr/min djeluje mizerno, ali je ipak sasvim dovoljno. Za prenos snage je zadužen 6 stepeni ručni mjenjač koji je u potpunosti na visini zadatka, te se samo može zamjeriti nezgrapnom izgledu ručice.


Kočnice, naravno diskovi na obje osovine, su također jedna od svjetlih tačaka te su u stanju ovu limuzinu tešku 1580 kg zaustaviti sa brzine od 100 km/h za 39,9 metara još dok su hladne, a već dok se zagriju u stanju su smanjiti zaustavni put na 38,9 metara.

Oznaka ti svoje prisustvo opravdava nadoplatom od skoro 2.500 Eura, čime se dobiva sportski paket opreme koji sadrži aluminijske pragove, sportska kožna sjedišta sa utisnutim logotipom Alfe i velike 18 inčne felge od lake legure koje svojim dimenzijama ipak narušavaju udobnost jer je već sam ovjes, kao i kod svake Alfe, više naklonjen sportu nego komforu.


Nakon svega rečenog postavlja se pitanje: Volvo, Audi, Mercedes, BMW ili Alfa? Odgovor je opet sličan kao u slučaju prethodnih generacija. Iako će svaki od navedenih Alfu vjerovatni poraziti na nekom polju ostaje činjenica da se Alfe kupuju srcem, a ipak malo manje razumom. Pored toga Alfi u prilog ide i znatno niža cijena od konkurencije, te kada je riječ o ovom modelu iznosi od početnih 29.700 eura pa do 35.200 koliko je koštao testirani model sa pomenutom dodatnom opremom (Auto Bild).

Plus:
Elegenatan dizajn, temperamentan motor, vozne osobine, prtljažnik, serijska oprema, prihvatljiva cijena, dvogodišnja garancija.
Minus:
Prostor na zadnjoj klupi, kvaliteta materijala, mala nosivost, gubitak vrijednosti

Ford Fiesta RS

02.03.2004. u 23:22

Lancia Stola S85

27.02.2004. u 21:47
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: