Novi 1.6-litarski turbo motor već je pod opsežnim testiranjima na dinamometru u Renaultovom centru Viry-Chatillon, ali neće imati svoj nastup na stazi prije početka naredne godine.
Direktor odjela Renault Sport F1, Jean-Michel Jalinier, vjeruje da će ovaj potez uvođenja ekonomičnijih i tehnološki naprednijih motora dati veliki podsticaj kako samom takmičenju tako i proizvođačima putničkih automobila.
"To će biti bolji alat za komunikaciju od trenutnog V8 motora", objasnio je on i dodao, "Možemo vratiti veliki broj poklonika ovog takmičenja nazad u Formulu 1."
Tehnički direktor za razvoj Renaultovog motora, Rob White, također vjeruje da će novi motori priuštiti vrhunski spektakl kao i da su mnogo relevantniji od trenutnih V8 motora u smislu povezanosti s običnim automobilima.
Odgovarajući na pitanja da li će novi motori učini Formulu 1 tišom i nezanimljivom, White je dodao: "F1 će i dalje biti vrlo glasna i to će i dalje biti jedno vrlo intenzivno takmičenje. Može se već vidjeti na ispitnom stolu da ovaj novi motor silovito, brzo i bučno razvija snagu, čak i sa relativno sporim izmjenama stepeni prenosa."
U 2014. godini Formula 1 će tako dobiti vrlo zanimljive i radikalno drugačije motore, pa umjesto velikih V8 motora dolaze 1,6-litarski V6 turbomotori u kombinaciji s sistemom obnove kinetičke energije koji napaja dva moćna elektromotora. Koliko god se to tradicionalistima ne sviđalo, očito je da hibridna tehnologija postaje neizbježna svakodnevica, a Formula 1 predstavlja logičan poligon za dodatni razvoj njenih potencijala.