{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Porast prodaje za Ford u 2011. godini

S
19.1.2012. u 14:10
0
2
Porast prodaje za Ford u 2011. godini
0
Ford Motor Company uz pomoć uspjeha novih modela, te snažnog odziva u Rusiji i Turskoj, zabilježio je povećanje ukupne prodaje na 51 evropskom tržištu, uprkos nepovoljnoj ekonomskoj klimi koja je uzdrmala cijeli region.
Foto: E.Zubović/Sarajevo-x.com
Foto: E.Zubović/Sarajevo-x.com

Ukupna prodaja Forda na svih 51 tržišta u Evropi povećala se za 2,4 posto, odnosno 36.700 vozila, na ukupno 1.58 miliona vozila. Dobrim rezultatima vjetar u leđa daje i dalje snažan trend prodaje Fieste, Fordovog najprodavanijeg modela u Evropi, kao i rastuća potražnja za novim Focusom i modelom C-MAX.

„Uprkos ozbiljnim ekonomskim izazovima sa kojima smo se suočavali u cijeloj regiji, 2011. godina bila je uzbudljiva za Ford brand u Evropi,“ rekao je Stephen Odell, predsjednik i CEO Ford of Europe. “Obavezali smo se da budemo neumoljivi kada je u pitanju izlazak novih proizvoda i tehnologija čak i u najtežim vremenima i to obećanje nam se sada isplatilo.“

“Ova godina biće jedna od najaktivnijih u istoriji Forda kada je u pitanju lansiranje novih modela; pred nama je više od 10 novih i osvježenih modela – kao što su novi B-MAX i Kuga – koji su na putu ka salonima, zajedno sa potpuno novim pogonima i tehnologijama, poput Ford SYNC,” dodaje Odell.

Na 19 tradicionalnih tržišta zapadne Evrope, Ford je tri uzastopne godine bio druga najprodavanija automobilska marka sa 8,3 posto udjela na tržištu. Ford je u Velikoj Britaniji 2011. bio najprodavaniji automobilski brand i to već 35. uzastopnu godinu, dok je hvale vrijedan podatak da je već 46 godina za redom najprodavanije komercijalno vozilo. Također, Ford zauzima prvo mjesto u Mađarskoj i Turskoj, dok je u Italji i Češkoj top-uvozna marka. Fordov udio na tržištu u Njemačkoj je porastao na 7,4 posto u 2011., sa 6,9 posto 2010. godine. Prodaja Forda u Njemačkoj porasla je za 18 posto u 2011., uključujući skok od 28 posto u decembru.

Sa 8.500 prodatih primjeraka u toku prošlog mjeseca, prodaja novog Ford C-MAX-a gotovo se udvostručila u zadnjem mjesecu 2011. godine što je najbolji rezultat prodaje vozila u decembru od 2007. godine uz, do sada, najbolji ostvareni nivo tržišnog udjela od originalnog C-MAX modela predstavljenog 2003. godine. Prodaja C-MAX-a udvostručila se i dostigla broj od 122.900 vozila, čime su ostvareni najbolji prodajni rezultati za ovaj model još od 2006. godine

Nakon devet mjeseci prodaje, u Evropi je prodato 188.600 novih modela Ford Focusa, čime je zauzeo poziciju drugog najprodavanijeg automobila za Ford of Europe. U Velikoj Britaniji Focus je drugi najprodavaniji automobil na tržištu, odmah poslije Ford Fieste.

Tri najprodavanija modela u 2011. godini bili su Fiesta sa 345,600 primjeraka, Focus sa 188,600 primjeraka i Transit sa 145,200 primjeraka.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: