Promjena imidža
5

Opel predstavio novi logo i identitet brenda

D. B.
Otkako je postao dio PSA grupacije, Opel aktivno pokušava promijeniti svoj imidž.

Opel sada ima pristup novim tehnologijama i platformama koje mu prethodno nisu bile dostupne u sklopu General Motorsa, tako da njemački brend želi usvojiti elektrifikaciju i privući nove i mlađe kupce. Sada je načinjen novi korak u prezentovanju unaprijeđenog identiteta brenda.

Njemačka kompanija je predstavila novi "profinjeniji logo" koji je sličan prethodnoj verziji, ali koji jasnije signalizira "inovativnu snagu brenda". Sadrži tanje linije i novu svjetliju žutu boju kompanije, kao i novi Opel Next font teksta. Ove tri karakteristike kreiraju "još moderniji i hrabriji" imidž brenda.

"Puni smo samopouzdanja, mladog uma i inkluzivni. U ovoj novoj eri Opel nalazi inspiraciju iz progresivne moderne njemačke kulture te spaja hrabrost, čistoću i savremenost. Ovo je izraz našeg novog identiteta brenda i apsolutno predstavlja našu uzbudljivu novu ponudu proizvoda", izjavio je Xavier Duchemin, direktor prodaje i marketinga u Opelu.

Opel je već predstavio svoj novi dizajnerski jezik. GT X Experimental je donio novi minimalistički pristup, a uslijedili su nova Mokka i obnovljeni Crossland. Sljedeća generacija Astre s hibridnom OPC verzijom se očekuje s potpuno novim izgledom i novim tehnologijama PSA grupacije.

Kompbinacija novog Blitz loga, nove boje i novog dizajnerskog jezika kreira novi "nepogrešivi identitet" brenda za novu elektrificiranu eru u automobilskoj industriji.