Komentari (6)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
hmm...cisto onako laicko pitanje - kakve veze crkavanje turbine ima sa gorivom? da si rekao ulje paaa i nekako ;) \"neka je sramota sve proizvodjace zato sto je VW postizao ubrzanja, maxiimalne brzine i ekolosku prihvatljivost dugo vremena nakon sto su svi ko mahniti presli na CR: ???!!!! Nigdje veze - Vw godinama prodaje staru tehnologiju po paprenim cijenama hahaha....a o ekoloskoj podobnosti 1.9tdi-a i 2.0 da i ne pricamo;) Hahaha... Smjesno ;) Imas li kakav konkretan podatak? Ja ti mogu reci da tacan podatak koliko ASA i AC Quatro imaju belaja sa kojim motorima. Znas li da hvaljeni Audijev 3.0 dizelas u 40% slucajeva se mjenja prije isteka garantnog roka? Problemi sa CVD i tipttronicima su vec ustaljena praxa ;)
GTI je najbolji, ne bi svog VR-a dao ni za 5 Mercedesa,mozda za R32 bi razmislio :)))
VW je najbolji i tu nema price... ljubmora je za normalna stvar.
SMIJESNI STE! Ne serite bez\'ze jer to za turbinu nije tacno osim ako ne sipas gorivo na ŠLJ pumpama. Common-Rail????? Pa neka je sramota sve proizvodjace zato sto je VW postizao ubrzanja, maxiimalne brzine i ekolosku prihvatljivost dugo vremena nakon sto su svi ko mahniti presli na CR! Vas dvojica bolujete za novim podacima tipa CR, a nemate pojma o zivotu!
Sto jeste jeste crkavaju im turbine ko lude. A i za commonrail si upravu.
\"Volkswagen održava kurs na putu prema ekološki najprihvatljivijem proizvođaču vozila na svijetu\" ?! nigdje veze...pa ljudi nisu imali ni common-rail motor u ponudi do prije 2 godine hahaha nego narodu prodavali onaj isprdak od 1.9 td kojem turbina kad krepa ASA servis naplati 3.500 za zamjenu hahaha Njemacko smece ;)