Opel nastavlja sa ofanzivom
0

Spremna nova Astra

Totalsport
Nakon Insignije, sa kojom je Opel najavio značajan odmak od dosadašnje filozofije gradnje automobila, slijede modeli koji su manje prestižni, ali koji nose egzistenciju velikoserijskih proizvođača. Tako su se pojavile prve fotografije nove generacije Opel Astre, a vijesti bi trebale biti jednako ugodne kao što je to bio slučaj i sa Insignijom.

Potpuno neočekivano, i bez dugotrajnih najava špijunskim fotografijama u Opelu su se odvažili i predstavili prve zvanične fotografije izgleda nove generacije kompaktne Astre, i tako poveli u utrci sa direktnim rivalom, Ford Focusom.

Već prvi pogled otkriva da se dizajneri nove Astre nisu ustručavali da se u potpunosti oslone na dizajnerske postulate Insignije, što je u svakom slučaju pozitivna stvar. Više nego ikada, Opel će sada imati kompaktan model koji svojim izgledom ističe ozbiljnost i ulijeva povjerenje kao jedan izuzetno savremen i napredan automobil.

Zanimljivo je da su i pored ciljanja na ozbiljniju klijentelu u Opelu uspjeli izraziti dinamičnost i agresivan izgled, gdje se prije svega ističe prednji dio sa mnoštvom oštrih linija i odlično izvedenim svjetlima. Očekivano za jedan kompakt, linija automobila se oštro podiže prema zadnjem dijelu, ali ujedno na bokovima otkriva jedne od najelegantnijih linija stakala, koja savršeno upotpunjavaju kompaktnu formu. Široki blatobrani, utori na bokovima, i nabijen zadnji dio sa jednako agresivnim stop svjetlima najavljuju da bi Astra mogla biti jedan od najelegantnijih primjeraka svoje klase.

U Opelu planiraju novu Astru predati u prodajne salone već do kraja ove godine, a poznato je i to da će nova Astra biti zasnovana na GM-ovoj Delta platformi koju već koristi Chevrolet Cruze. Također je poznato da je nova Astra od još uvijek aktuelnog modela duža i šira za oko 100 milimetara, te da je međuosovinski razmak narastao za 86 milimetara, što će sve zajedno obezbjediti mnogo komforniju unutrašnjost, ali i bolje osobine pasivne sigurnosti.

Sam izgled i kvalitet unutrašnjosti biće pomjeren barem za jednu klasu više, pa će tako i dizajnerski i ergonomski Astra nalikovati na već hvaljenu Insigniju, dok će i materijali ali i sam kvalitet završne obrade biti dostojan konkurencije, koja je u međuvremenu podigla standarde na znatno viši nivo.

U ponudi motora naći će se 1,4-litarski turbobenzinac, kao i poznati dizelaši radne zaprmeine 1,3, 1,7 i 2,0 litra. Vrh ponude će, kao i do sada, biti OPC verzija koja će uz vrhunsku opremljenost i sportski ovjes dobiti 2,0-litraski motor sa 270 KS.
Nakon predstavljanja osnovnih verzija, ubrzo bi trebala stići i karavanska karoserija, dok će Zafira stići tek u 2012. godini.