Sa kompaktnim sportskim kupeima kao što su Boxster i Cayman, te legendardnom serijom 911 i naravno SUV-om Cayenne i na kraju limuzinskom Panamerom izgleda kao da je Porsche pokrio sve segmente prestižnih automobila sportskih osobina. Ipak, očit je nedostatak GT kupea sa motorom iznad prednje osovine, pa se već sada uveliko priča o novom Porscheu koji će direktno napasti konkrente kao što su Ferrari 599 GTB, Bentley Continental GT i Aston Martin DB9.
Iako će donijeti svježiji izgled i nova dizajnerska rješenja, u suštini radiće se o Panameri sa kratkim međuosovinskim razmakom i jednim parom vrata manje. Ipak, znatno kompaktnija karoserija jasno će isticati da je riječ o dinamičnom kupeu zavodljivih linija i snažnog karaktera.
Tačnije, nakon brojnih opravdanih kritika na neskladan zadnji dio Panamere, novi Porsche bi trebao pokazati kako to zaiste treba izgledati. Očekivano za jedan GT kupe i ovaj će nuditi 2+2 koncepciju smještaja putnika, ali i uz sav komfor i eleganciju performanse će biti temelj i u slučaju ovog modela.
Uz tehničku osnovu i platformu tako će i motori biti isti kao i u Panameri, što znači da će ispod poklopca motora bučno disati moćni 4,8-litarski V8 motor u verziji sa 400 ili 500 KS, zavisno od vrste usisa zraka. Naravno, i u ovom slučaju vrh ponude će biti famozni Turbo model koji uz obilje snage dolazi i sa odličnim pogonom na sve točkove.
Prema prvim najavama ovaj nasljednik modela 928 trebao bi naknadno dobiti i hibridni pogon, a baš kao i gabaritima i cijenom će se smjestiti između 911-ke i Panamere. Tako treba očekivati da će se cijene novog i vrlo zanimljivog Porschea kretati od nekih 70 pa sve do 100 hiljada eura.