Zamjena za RS i RS Trophy
20

Renault predstavio Mégane RS Ultime, proizvest će samo 1.976 primjeraka

E. L.
Broj primjeraka posljednjeg izdanja najsnažnije verzije Mégana podsjetnik je na 1976. godinu u kojoj je osnovan odjel Renault Sport.

Posljednji model koji potpisuje odjel Renault Sport (čije su aktivnosti odnedavno pod okriljem francuske automobilske kompanije Alpine) predstavljen je na Sajmu automobila u Tokiju (Japan), a Mégane RS Ultime koji će biti proizveden u samo 1.976 primjeraka bit će zamjena za dosadašnje verzije RS i RS Trophy.

Kupci posljednjeg izdanja francuskog sportskog automobila iz C segmenta moći će da biraju između četiri boje karoserije (Star crna, Pearl bijela, Sirius žuta i Tonic narandžasta), a pored matiranih aplikacija po karoseriji uz Mégane RS Ultime stiže i pločica na centralnoj konzoli s numeracijom (0000/1976) na kojoj je i potpis francuskog trkača Laurenta Hurgona koji je s Méganom RS Trophy R ostvario rekordno vrijeme kruga na stazama Nürburgring Nordschleife, Suzuka i Spa-Franchorshamps u kategoriji automobila s prednjim pogonom.

Crna boja svoje je mjesto pronašla na ručkama, kućištima retrovizora, okvirima stakala, zadnjem difuzoru i 19-inčnim aluminijskim felgama Fuji na kojima su gume Bridgestone Potenza S007, a među detaljima u tamnoj unutrašnjosti ističu se i prednja Recaro sjedišta obložena alkantrom. Stakleni krov i "head-up“ display ostaju jedini elementi za koje treba dodatno doplatiti.

Renault će Mégane RS Ultime kupcima u Evropi ponuditi samo u kombinaciji s automatskim mjenjačem sa dva kvačila (EDC), a ispod prednjeg poklopca nema promjena, pa i verziju Ultime pokreće 1,8-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor koji razvija 300 konjskih snaga i 420 Nm najvećeg obrtnog momenta.

Prodaja počinje u proljeće, a vrijedi spomenuti da posljednji Mégane RS Ultime (koji razvija 255 km/h i od 0 do 100 km/h stiže za 5,7 sekundi) sa sobom donosi čvršći Cup ovjes, ograničenu mehaničku blokada diferencijala i RS monitor.