{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Predstavljena nova Mazda3

26.6.2013. u 23:07
0
0
Predstavljena nova Mazda3
0
Nakon mnogobrojnih teasera Mazda je zvanično predstavila svoju novu "trojku".
Model koji bi trebao napraviti određenu pomutnju u donjoj-srednjoj klasi dizajniran je na osnovi filozofije koja je korištenja prilikom kreiranja modela CX-5 i nove Mazde 6.

Rezultat svega je osjetno atraktivnija pojava u odnosu na prethodnu generaciju. Prednjim dijelom automobila dominira maska hladnjaka opremljena, ali mnogo ne zaostaju ni atraktivno dizajnirana svjetla. Mekane linije automobila završavaju decentnim spojlerom na petim vratima. Unutrašnjost je također otišla korak dalje u odnosu na ono što se nudilo uz prethodni model. Novi je dizajn instrumentne table, a uz osjetno bolje materijale tu su i bolja sjedišta koja, po želji kupca, mogu biti presvučena vrhunskom kožom.

Novi 'infotainment' sistem, pored uobičajenih Bluetooth/USB/AUX konekcija nudi i povezivanje sa internetom preko mobilnih telefona. Tu je i 'Active Driving Display' smješten iza glavnih instrumenata koji vozaču pruža vizuelni prikaz važnijih informacija, uključujući i navigacione mape. Za tržište SAD-a Mazda3 nudit će se uz dva benzinska motora: dvolitarskim sa 155 KS i 2,5-litarskim koji razvija 184 KS.

Motori se nude uz 6-stepeni ručni ili automatski mjenjač. U prilog štedljivosti ide sistem i-ELOOP (regeneracije kočne energije), ali i korištenje materijala kojima se postigla značajna ušteda u težini automobila. Mazda za sada nije ponudila detaljne specifikacije modela za evropsko tržište, ali se zna da će se Mazda3 nuditi sa 2,2-litarskim dizelskim motorom i ručnim mjenjačem koji su za 90 kilograma lakši od prethodnika.

Unaprijeđen je i sistem ovjesa, kao i sistem električnog servo-uređaja upravljača koji bi trebao ponuditi znatno direktnije upravljanje. Uz novu Mazdu3 stižu i najnoviji sigurnosni sistemi koji uključuju automatsku kontrolu dugih svjetala, montoring mrtvih uglova, upozorenje na prepreke i radarski nadziran tempomat.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: