Zatezanje bora
12

Predstavljen obnovljeni Peugeot 3008

D. B.
Evropski segment kompaktnih crossovera zaista bogat, a svi brendovi žele dio kolača dok se kupci udaljavaju od sedana i hatchbacka. Peugeot pravi zaista atraktivne crossovere, posebno ako govorimo o drugoj generaciji modela 3008, koja je sada osvježena.

Peugeot 3008 je bio Evropski automobil godine 2017., a sada je uslijedio facelift kako bi model ostao svjež i konkurentan na izazovnom tržištu. Kompaktni crossover se približio najnovijim modelima s Peugeotovim logotipom tako što je usvojio slična prednja svjetla s LED dnevnim osvjetljenjem koje se spušta niz prednji branik. To smo bidjeli i na novom superminiju 208, kao i na prelijepom fastbacku 508, a sličan dizajn ima i manji 2008.

Druga očigledna pomjena je veća rešetka hladnjaka s dizajnom bez rama koja se širi ispod redizajniranih svjetala. Oznaka 3008 je dodana iznad Peugeotovog loga kako bi model pratio ostatak aktuelne ponude, ali i kako bi se podsjetilo na klasične modele 204 i 504.

Što se tiče unutrašnjosti, i-Cockpit je obogaćen većin 10-inčnim ekranom osjetljivim na dodir koji je zamijenio 8-inčni ekran infotainment sistema. Za vozača je namijenjen prilagodljivi 12,3-inčni digitalni ekran. Modeli s automatskim mjenjačem dolaze standardno s modovima vožnje Normal, Sport i Eco. Hibridni 3008 omogućava vozaču da izabere između četiri moda, a to su Electric, Hybrid, Sport i 4WD mod.

Kupcima će biti na raspolaganju široka ponuda motora, a osnovni je 1,2-litarski trocilindrični turbobenzinac sa 130 KS koji se može kombinovati sa šestostepenim manuelnim ili osmostepenim automatskim mjenjačem. Četverocilindrični 1,6-litarski benzinac dolazi ekskluzivno sa osmostepenim automatskim mjenjačem te razvija 180 KS.

Što se tiče dizela, Peugeot 3008 će biti dostupan sa četverocilindričnim 1,5-litarskim motorom koji isporučuje 130 KS, a moći će se kombinovati s manuelnim i automatskim mjenjačem.

Hibridni modeli su također u ponudi, prvi će imati pogon na prednje točkove, a pokretat će ga kombinacija benzinskog motora od 180 KS i električnog od 110 KS, a mjenjač je osmostepeni automatski. Kombinovana snaga iznosi 225 KS i 360 Nm, ubrzanje od 0 do 100 km/h će se ostvarivati za 8,7 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 225 km/h.

Najsnažnija verzija ima benzinski motor od 200 KS i električni motor od 110 KS na prednjoj osovini, dok je stražnjoj osovini motor od 112 KS. Ovaj model ima pogon na sva četiri točka i osmostepeni automatski mjenjač, a kombinovana snaga iznosi 300 KS i 520 Nm obrtnog momenta. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h je potrebno 5,9 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 235 km/h.

Oba hibridna modela imaju litij-jonsku bateriju kapaciteta 13,2 kWh, verzija s prednjim pogonom može preći 56 km korištenjem samo električnog pogona, dok verzija s pogonom na sva četiri točka prelazi 59 km.

Prodaja obnovljenog Peugeota 3008 u Evropi počinje krajem godine.