Donosi niz poboljšanja
2

Pagani Huayra R Evo je hiperautomobil samo za stazu, razvija 900 KS

D. B.
Pagani je predstavio novi hiperautomobil za one koji žele više nego što "standardna" Huayra R (2021) može ponuditi, a to je model Huayra R Evo.

Novi Evo pokreće poboljšani 6,0-litarski HWA motor s novom usisnom granom, novim bregastim osovinama i rekalibriranom ECU jedinicom, što je rezultiralo povećanjem snage na 900 KS, kao i brojem okretaja sa 9.000 na 9.200 obr/min.

Hiperautomobil izgleda fantastično, a šef kompanije Horacio Pagani je otkrio šta ga je inspirisalo.

"Inspiraciju za dizajn Huayre R Evo sam dobio tokom Formula Indy utrke u Nashvilleu. Posmatrao sam jednosjede i dobio ideju da napravim automobil sa zaštitnim polikarbonatnim površinama te mogućnošću uklanjanja dva krovna panela kako bi se u potpunosti uronili u čar zraka i zadivljujući zvuk motora. Tada mi je sinula ideja. Od tog trenutka smo krenuli s ciljem da napravimo prelijep automobil, ma koliko taj termin bio subjektivan. Zamislili smo ga s harmoničnim linijama i snažnim karakterom, a konačni rezultat je istinski potomak Huayre R, jednog od automobila koji naši kupci najviše vole", rekao je Pagani.

Duga karoserija potiče od specijalnog cestovnog modela Huayra Codalunga, a njeno korištenje za bazu poboljšanog hiperautomobila za stazu je zahvaljujući produženju od 190 mm rezultiralo sa 45 posto većim downforceom i poboljšanjem aerodinamičke efikasnosti za 21 posto.

Huayra R Evo ima ogromni novi difuzor koji daje velik doprinos, dok je stražnje krilo dobilo veliko centralno peraje za stabilizaciju. Uklanjanjem panela i otvaranjem krova, ukupni downforce se povećava za dodatnih 5 posto.

Karbon-keramičke Brembo kočnice su poboljšane za 14 posto, a tu su i nove Pirelli P Zero slick gume. Prednji spliter je dodatno produžen prema naprijed za 101 mm. Motor je uparen sa 6-stepenim sekvencijalnim mjenjačem, dok je ovjes dobio dodani amortizer kao treći hidraulički element.

Sva poboljšanja pomažu hiperautomobilu da parira performansama aktuelnih LMP2 automobila. Oni koji su spremni izdvojiti još novca mogu učestvovati u Paganijevim Arte in Pista događajima na stazi, koje dijele vlasnici Huayre R, Zonde R i Zonde Revolution. Također, tu su i profesionalni vozači za obuku, kao i mehaničari koji se brinu za automobile. Dio programa su čak i fizioterapeuti iz svijeta motosporta te nutricionisti.

Vezani članci