Nakon pionirske uloge na području svestranosti i praktičnosti automobila svojom Zafirom 1999. godine, Opel je predstavljanjem prve generacije Merive 2003. stvorio nov tržišni segment malih, cjenovno pristupačnih jednovolumena. Svojim revolucionarnim konceptom stražnjih sjedišta FlexSpace, visokim položajem sjedišta i prostranom kabinom, Meriva je bila velika što se tiče raspoloživog prostora, a mala po dimenzijama - bila je to formula za uspjeh koja je pomogla Merivi da drži vodeće mjesto u segmentu manjih jednovolumena. U Evropi je tako prodano ukupno više od milion Meriva prve generacije.
Sada se pojavljuje druga generacije Merive i ponovno podiže ljestvicu cjenovno pristupačne fleksibilnosti u pokretu. Sistem FlexSpace dodatno je poboljšan kako bi bio još lakši i intuitivniji za korištenje. Također je predstavljen koncept FlexDoors – inovativna vrata koja se otvaraju suprotno uobičajenom, prema stražnjem dijelu automobila i time olakšavaju ulazak u kabinu, što se prvi put može vidjeti na vozilu masovne proizvodnje. Osim toga, unutrašnjost nove Merive nudi puno mjesta za pohranu prtljage zahvaljujući revolucionarnom konceptu fleksibilne središnje konzole kao i Opelovom ekskluzivnom sustavu FlexFix – integrisanom stražnjem nosaču za bicikle koji se izvlači poput ladice iz stražnjeg odbojnika, odnosno prostora ispod prtljažnika.
Novi standardi u svestranosti
"Sa Zafirinim konceptom sjedišta Flex 7 i Merivinim FlexSpaceom, osmislili smo novi način posve integrirane fleksibilnosti", rekao je Alain Visser, potpredsjednik prodaje, marketinga i odnosa s kupcima u Opelu/Vauxhallu. "S novom Merivom htjeli smo napraviti novog prvaka u svestranosti na automobilskom tržištu. Mislim da nijedan drugi automobil ne nudi toliko ideja koje život čine lakšim."
Kroz cijelu kabinu znatno je povećan prostor za pohranu sitnica i prtljage, a posebno je pronađeno mjesto za svaki od predmeta koji se redovito nalaze u unutrašnjosti vozačke kabine.
Ulazak u novo doba za vrata
Meriva otvara novu dimenziju svojim sistemom stražnjih bočnih vrata s otvaranjem prema unazad koja omogućuju izvanredan pristup stražnjim sjedištima. Koncept FlexDoors prvi je takve vrste u masovnoj proizvodnji vozila. FlexDoors nudi povećanu funkcionalnost olakšavajući ulazak i izlazak iz stražnjeg dijela automobila. Smještajući šarke vrata na C-nosač ostavlja i više mjesta za noge putnika. Vrata FlexDoors otvaraju se pod uglom od maksimalno 84 stepena što je puno šire od uobičajenih vrata koja se otvaraju standardno pod uglom od 68-70 stepeni. Vozač i suvozač također mogu uživati u povećanom kutu otvaranja vrata od 84 stepena.
Opelovi dizajneri napravili su dinamičan i elegantan jednovolumen. Spuštena linija krova u kombinaciji s Opelovim prepoznatljivim bočnim motivom oštrice te valovita linija stražnjih prozora daju Merivi svjež, prepoznatljiv karakter i izgled.
Nova Meriva ima duži međuosovinski razmak, širi prednji i stražnji trag točkova, a sve to pridonosi boljoj upravljivosti i većoj udobnosti u vožnji.
Projektirana i razvijena u Opelovom inženjerskom centru u Rüsselsheimu u Njemačkoj, nova Meriva će se proizvoditi u španskoj Zaragozi te će se naći u prodaji ovog ljeta.