Premijera u Ženevi
0

Nova Opel Meriva prvakinja u fleksibilnosti

Sarajevo-x.com
Inovativna, svestrana i elegantna druga generacija Opel Merive bit će predstavljena javnosti 4. marta na Ženevskom sajmu automobila. Postavit će nove standarde automobilske svestranosti cijelim nizom inovativnih karakteristika stvorenih radi optimizacije fleksibilnog korištenja prostora. Nova će Meriva doći upakovana u prepoznatljiv savremen dizajn.

Nakon pionirske uloge na području svestranosti i praktičnosti automobila svojom Zafirom 1999. godine, Opel je predstavljanjem prve generacije Merive 2003. stvorio nov tržišni segment malih, cjenovno pristupačnih jednovolumena. Svojim revolucionarnim konceptom stražnjih sjedišta FlexSpace, visokim položajem sjedišta i prostranom kabinom, Meriva je bila velika što se tiče raspoloživog prostora, a mala po dimenzijama - bila je to formula za uspjeh koja je pomogla Merivi da drži vodeće mjesto u segmentu manjih jednovolumena. U Evropi je tako prodano ukupno više od milion Meriva prve generacije.

Sada se pojavljuje druga generacije Merive i ponovno podiže ljestvicu cjenovno pristupačne fleksibilnosti u pokretu. Sistem FlexSpace dodatno je poboljšan kako bi bio još lakši i intuitivniji za korištenje. Također je predstavljen koncept FlexDoors – inovativna vrata koja se otvaraju suprotno uobičajenom, prema stražnjem dijelu automobila i time olakšavaju ulazak u kabinu, što se prvi put može vidjeti na vozilu masovne proizvodnje. Osim toga, unutrašnjost nove Merive nudi puno mjesta za pohranu prtljage zahvaljujući revolucionarnom konceptu fleksibilne središnje konzole kao i Opelovom ekskluzivnom sustavu FlexFix – integrisanom stražnjem nosaču za bicikle koji se izvlači poput ladice iz stražnjeg odbojnika, odnosno prostora ispod prtljažnika.

Novi standardi u svestranosti

"Sa Zafirinim konceptom sjedišta Flex 7 i Merivinim FlexSpaceom, osmislili smo novi način posve integrirane fleksibilnosti", rekao je Alain Visser, potpredsjednik prodaje, marketinga i odnosa s kupcima u Opelu/Vauxhallu. "S novom Merivom htjeli smo napraviti novog prvaka u svestranosti na automobilskom tržištu. Mislim da nijedan drugi automobil ne nudi toliko ideja koje život čine lakšim."

Kroz cijelu kabinu znatno je povećan prostor za pohranu sitnica i prtljage, a posebno je pronađeno mjesto za svaki od predmeta koji se redovito nalaze u unutrašnjosti vozačke kabine.

Prilično velika prednja sjedišta Merive slična su onima u novoj Astri i Insigniji. Ona nude najbogatije mogućnosti podešavanja u klasi: 240 mm naprijed/nazad te 65 mm u visinu. Tako si putnici svake dobi i veličine mogu namjestiti sjedišta za udobnu vožnju i putovanja. Osim toga, s Merivom će sada biti dostupan i Opelov jedinstveni nosač za bicikle FlexFix.

Ulazak u novo doba za vrata

Meriva otvara novu dimenziju svojim sistemom stražnjih bočnih vrata s otvaranjem prema unazad koja omogućuju izvanredan pristup stražnjim sjedištima. Koncept FlexDoors prvi je takve vrste u masovnoj proizvodnji vozila. FlexDoors nudi povećanu funkcionalnost olakšavajući ulazak i izlazak iz stražnjeg dijela automobila. Smještajući šarke vrata na C-nosač ostavlja i više mjesta za noge putnika. Vrata FlexDoors otvaraju se pod uglom od maksimalno 84 stepena što je puno šire od uobičajenih vrata koja se otvaraju standardno pod uglom od 68-70 stepeni. Vozač i suvozač također mogu uživati u povećanom kutu otvaranja vrata od 84 stepena.

Opelovi dizajneri napravili su dinamičan i elegantan jednovolumen. Spuštena linija krova u kombinaciji s Opelovim prepoznatljivim bočnim motivom oštrice te valovita linija stražnjih prozora daju Merivi svjež, prepoznatljiv karakter i izgled.

Nova Meriva ima duži međuosovinski razmak, širi prednji i stražnji trag točkova, a sve to pridonosi boljoj upravljivosti i većoj udobnosti u vožnji.

Ponuđeni izbor motora i pogonskih sistema sastoji se od ekonomičnih i visokoučinkovitih motora s turbopunjačem snage od 75 do 140 KS. Također će se naći u ponudi posebno ekonomična verzija ecoFLEX. Meriva će dolaziti s izborom između 5 i 6-stepenog ručnog mjenjača, a ponuđen je i 6-stepeni automatski mjenjač.

Projektirana i razvijena u Opelovom inženjerskom centru u Rüsselsheimu u Njemačkoj, nova Meriva će se proizvoditi u španskoj Zaragozi te će se naći u prodaji ovog ljeta.