{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Nova nada zvana MG ZT260 V8

23.9.2003. u 20:02
0
0
Nova nada zvana MG ZT260 V8
0
Nova nada zvana MG ZT260 V8
MG ZT260 u akciji
MG Rover Group je predstavio svoj novi sportski V8 automobil koji bi trebao vratiti poljuljani ugled ovoj britanskoj kompaniji.
Ovaj automobil na zadnji pogon naravno će biti dostupan u dvije karoserijske verzije i to ZT Saloon i ZT Estate, a obje će biti pogonjene 260 KS snažnim 4.6 litarskim V8 agregatom. Pored snage sigurno je najinteresantniji podatak da ovaj agregat oslobađa punih 410 Nm okretnog momenta koji je najzaslužniji za vrhunska ubrzanja koja predstavljaju sam vrh klase.

MG ZT260 je ustvari potpuno prerađena i prilagođena evolucija običnog ZT-a koji snagu prenosi na prednje točkove. Uz pomoć detaljnih proučavanja i proračuna omogućena je ugradnja znatno većeg agragata i pogonskog sklopa uz minimalne izmjene koje su vidljive na karoseriji. Ispod te iste karoserije se nalazi znatan broj izmjena koje su bile neophodne da bi povećana snaga imala odgovarajuću dinamičku podršku.

Na osnovu vanjskog izgleda se i ne može naslutiti koliko je izmjenjena struktura šasije te će samo znalci biti u stanju primjetiti razliku između običnog ZT-a i ovog.


Ovaj 4.6 litreni V8 možda i nije poznat evropskoj klijenteli ali se radi o provjerenom Fordovom agregatu koji se već niz godina ugrađuje u Mustange namjenjene za tržište Sjeverne Amerike. Ipak u svrhu ugradnje u ZT inžinjeri su morali izmjeniti sistem usisa zraka i ispušni sistem koji je skoro cijelom dužinom automobila izveden u dvije cijevi te se tako i završava ali u hromiranom izdanju.

Za prenos snage zadužen je Tremecov TR3650 petostepeni ručni mjenjač koji se također proizvodi u Sjevernoj Americi. Ovaj mjenjač je također znatno modificiran da bi mogao ispuniti zahtjeve kako ZT-a tako i zahtjevnijih evropskih kupaca.

Zbog drugačijeg pogona zadnji ovjes je morao biti potpuno promjenjen pa je tako sada na to mjesto došao specijalno za ZT260 razvijeni multi-link ovjes. A korištene su i opruge renomiranog njemačkog proizvođača Eibach koje obavljaju svoj zadatak u saradnji sa jednako kvalitetnim Bilstein amortizerima.

Obje karoserijske verzije su serijski opremljene 18 colnim felgama od lake legure
ali su za Saloon rezervisane Straights a za Estate tzv. Apex sa deset krakova.


U unutrašnjosti će vas dočekati veoma kvalitetni materijali kao i HEVAC (Heating, Ventilation and Air conditioning) sistem koji će vam u svakom trenutku obezbjediti maksimalno ugodno okruženje.

Sudeći po vanjskom izgledu, osim još nekih detalja, najlakše ćete prepoznati da se radi o najjačem ZT-u po diskretnom V8 znaku na prednjoj masci.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: