{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Nova generacija VW Pola

S
4.3.2009. u 22:10
0
41
Nova generacija VW Pola
0
Nova generacija VW Pola
Uvijek popularna klasa malih gradskih automobila konačno je upotpunjena svim glavnim modelima koji su sada raspoloživi u najnovijim izdanjima. Tako se novoj Ford Fiesti, redizajniranom Renault Cliu i još uvijek vrlo svježoj SEAT Ibizi u Ženevi priodružila nova generacija Volkswagen Pola.
Volkswagenov Polo bio je definitivno posljednji od najvažnijih modela u ovoj klasi koji je čekao na svoju obnovu, a nakon što su na istoj platformi Fabia i Ibiza već uveliko dobili svoje prve vlasnike novi Polo je mogao bez straha u neuspjeh doći na svijet.



Kao što se moglo i očekivati dizajnerska inspracija pri dizajniranju nove generacije Pola bila je pod jasnim imperativom da se od Pola što je moguće više napravi automobila identičan Golfu šeste generacije.



Tako prednji dio jasno pokazuje pripadnost aktuelanoj generaciji VW-a sa oštrim i agresivno oblikovanim svjetlima sa crnom podlogom, dok masivni bokovi otkrivaju da u VW-u ne odustaju od konzervativnog dizajna koji ulijeva povjerenje. Na zadnjem dijelu najzanimljivija su stop svjetla, koja naravno nisu nikakvo avangardno rješenje, ali predstavljaju zanimljivu evoluciju stop svjetala sa prethodnih generacija Pola.



U početku tržišne egzistencije novi Polo će u ponudi motora imati četiri benzinska i tri dizelska motora, gdje spadaju i novorazvijene TDI i TSI motori. Snaga motora je u rasponu od 60 do 105 KS, koliko ima najsnažniji četverocilindrični 1,2-litarski TSI motor s direktnim ubrizgavanjem benzina i s turbo punjačem. U Volkswagenu tvrde da ovaj motor troši svega 5,5 l/100km, dok 1.6 TDI BlueMotion dizelaš sa 90 KS troši nevjerovatno niskih 3,8 l/100km. Pored savremenih motora Volkswagen obećava i vrhunsku sigurnost, te bi na EuroNCAP testiranju novi Polo trebao osvojiti najmanje 5 zvijezdica, u čemu će pomoći činjenica da serijskoj opremi dolazi i elektronski sistem za kontrolu stabilnosti.



Prodaja novog Pola u Evropi trebala bi početi odmah nakon sajma automobila u Ženevi, s time da će prve isporuke Pola početi od juna ove godine. Za sada je poznato da će najjeftiniji Polo u Njemačkoj koštati 12.150 eura.


Tiguan sa dva lica

04.03.2009. u 16:34
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: