{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Nova Alfa Romeo Evoluta

13.6.2003. u 14:15
0
0
Nova Alfa Romeo Evoluta
0
Nova Alfa Romeo Evoluta
Iz pogona Alfe sprema se novi super-automobil koji će zasigurno zadiviti sve poklonike auto industrije na ovogodišnjem Frankfurt Motor Showu.
Na Sarajevo-X portalu možete vidjeti prve i ekskluzivne slike ove nove Alfe sa zadnjim pogonom, a kojoj će glavna konkurencija biti Porsche 911.

Ovaj agresivni coupe je dizajniran u Alfinom vlastitom dizajnerskom studiju Centro Stile u Milanu, a zasnovana je na platformi Maseratija GT Coupe te će biti jedna od prvih Alfinih modela koja će preći na tehniku prenošenja snage na zadnje točkove. Platforma zadnjeg pogona se također razvija i za modele 156, 166 i naravno GTV.

Alfa ovim novim modelom okreće potpuno novu stranicu, te se vraća korijenima i proizvodnji vrhunskih sportskih modela, a kao najava ovog modela poslužila je prelijepa i nažalost samo konceptna Brera.
Evolutu će karakterisati prepoznatljive i tradicionalne linije Alfe Romeo, a tu će biti i nezaobilazni i prepoznatljivi štit na prednjoj masci. Za ovakav izgled Evolute je zaslužan i legendarni model 2600 coupe iz 1958 godine, kojeg su karakterisale skoro identične linije, dok je odsječeni zadnji kraj u mnogim detaljima podsjeća na egzotični RZ Le Mans automobil.

Iz Alfe najavljuju kako će Evoluta biti izrađivana u ograničenim količinama od samo 1000 jedinica godišnje. Ali prije pokretanja proizvodnje uprava Alfe mora odlučiti šta će pokretati Evolutu.

Najvjerovatnije je da će izložbeni model u Frankfurtu posjedovati 4.2 litreni Maseratijev V8 agregat ispod haube, ali će serijski modeli dolaziti sa potpuno novim motorom. Za sada uprava odlučuje hoće li to biti turbo verzija 3.2 litrenog V šestaka iz 156-ice agregata koji bi nakon ovih zahvata trebao isporučivati oko 400 KS, ili će se ipak razvijati potpuno novi motor.

Povjerljivi izvori iz pogona Alfe daju nam naslutiti kako će Evoluta biti opremljena osmocilindarskim agregatom u V konfiguraciji kojeg će razviti Fiat koncern u saradnji sa General Motorsom. Aluminijski V8 zapremine četiri litra bi također trebao pokretati i nekoliko američkih modela i također par modelaiz game Opela i Vauxhalla ali će za potrebe Evolute razvijati u najgorem slučaju 450 KS.

Za prenos ove snage će se pobrinuti dvije mjenjačke kutije koje će biti na izboru sretnim kupcima Evolute a to su ručni šest-stepeni i naravno Selespeed automatski sa kontrolama na stupu upravljača.

Prvi Jaguarov dizel

14.06.2003. u 02:12

Brdska autotrka Igman 2003

12.06.2003. u 09:23
Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: