Nissan je u razvoj ovog automobila investirao čak 140 miliona €ura, a ta cifra je pokrila troškove dizajna za koji je zadužen bio Nissan Design Europe (NDE), troškove tehničkog razvoja kojeg je obavio Nissan Technical Centre Europe (NTCE) u Bedfordshiru, te troškove proizvodnje za koju je zadužen već poznati Nissan Motor Manufacturing (UK) Ltd (NMUK) u Sunderlandu.
Zvanična proizvodnja počinje u jesen 2005. godine, a u početku će prema planovima sa trake silaziti 20.000 jedinica godišnje. Proizvodnju će kontrolisati i voditi ekipa od 250 ljudi i naravno 4.500 ljudi, radne snage, već zaposlenih u fabrici.
Kao što je rečeno zadatak razvoja C+C Micre je dobio NTCE, ali su ipak blisko sarađivali sa njemačkim Karmannom, koji je jedno od najuglednijih imena kada se govori o izgradnji kabrioleta.
C+C će se raditi na istoj pokretnoj traci kao i obična Micra, što je više moguće, dok će Karmann u blizini tog pogona izgraditi pomoćni pogon u kojem će se izgrađivati i montirati sitem pokretnog tvrdog krova.
Ova Micra će biti u stvari blago redizajnirana verzija Micra C+C concept automobila koji je prikazan 2002. godine na Paris Motorshowu, i kojeg možete vidjeti na ovim slikama. Naravno serijski automobil će također imati sklopivi tvrdi krov i 2+2 način smještaja putnika.