Noviteti
0

Napokon i zvanično novi Audi A6

Klix.ba
Novi Audi A6 je vjerovatno jedan od najželjnije isčekivanih modela ove godine, te iako smo o njmu već pisali sada vam donosimo zvanične podatke i fotografije.

Svoje prvo pojavljivanje novi A6 će imati sljedećeg mjeseca u Ženevi, koja će očito vrvjeti od ekskluzivnih premijera.

Iako dizajn nove šestice djeluje poprilično konzervativno, ono što oduševljava, kao i obično kod Audija, je izuzetna rafiniranost i ljubav prema detaljima.

Prepoznatljiva je zadnja linija krova koja podsjeća na coupeovsku formu i koja je bila znak raspoznavanja i za prethodni model, ali sada je ta linija još izraženija, a samim tim je došao i napredak u eleganciji izgleda. Zahvaljujući svježim i tečnim linijama teško je primjetiti povećanje vanjskih gabarita, pa se tako A6 sada proteže na punih 4.92 metra dužine, u širinu je sa rastom stao na 1.86 metara, dok visina karoserije iznosi 1.46 metra.

Prednji dio karakteriše markantna maska koju smo već imali prilike vidjeti na admiralskom A8, a svoje porijeklo kao što je poznato nosi još sa konceptnog vozila Nuvolari.

Na prednjem dijelu primjetni su i hi-tech farovi sa xenon plus jedinicama koje u vožnji prate smjer zakretanja prednjih točkova.

Možda čak i više pažnje od vanjštine će privući, za Audi, poprilično neobično unutrašnje uređenje. Na prvi pogled kokpit djeluje kao svojevrsna evolucija onog iz modela A8, te će nesumnjivo naići na podijeljena mišljenja. Iz Audija objašnjavaju kako je prvenstveni cilj bilo ostvarivanje perfektne ergonomije, što je kao oni tvrde i ostvareno.

Da ta tvrdnja nije daleko od istine daju zaključiti i prve slike na kojima se primjeti zakrenutost centralne konzole prema vozaču, te stapanje središnjeg tunela, na kojem su mjenjači i ostale komande, sa kokpitom.

Po cjelokupnom izgledu interijera, a pogotovo izgledu upravljača, novog A6 podsjeća na uređenja iz američkih SUV vozila kao što su na primjer Cadillac Escalade. Naravno to ne mora značiti ništa loše, pogtovo kad se uzme u obzir bolesno perfektna završna obrada i vrhunski ugradbeni materijali na koju smo već navikli dobivati u Audijevim modelima.

Ispod hladne kože Audija A6 nalaziti će se, po odabiru naravno, pet pogonskih jedinica i to dvije dizelske i tri benzinske. Radi se o najsnažnijem 4.2 V8 benzincu sa 335 KS i 420 Nm, iza njega u benzinskoj ponudi dolazi 3.2 V6 FSI sa 256 KS i 330 Nm, dok će najslabiji benzinac u opciji biti 2.4 V6 sa 177 KS i 230 Nm obrtnog momenta.

Ponudu dizelaša će činiti snažniji i već poznati 3.0 TDI V6 sa 225 KS i 450 Nm obrtnog momenta, te naspram njega nejaki 2.0 TDI sa 140 KS i 320 Nm.

Prenos navedene snage će na točkove distribuirati po odabiru ili konfiguraciji, tri mjenjača. Radi se ručnom šest stepenom, također šest stepenom tiptronicu, i naravno o naprednom Continuously Variable Multitronic automatiku.

U opciji će biti i poznati Quattro pogon na sve točkova, a od početka 2005. godine moguće će biti doplatiti i za podesivi zračni ovjes.