{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


FOTO
/
Najjači Camaro do sada

S
12.9.2011. u 11:26
0
12
Najjači Camaro do sada
0
Chevrolet je objavio zvaničnu specifikaciju za svoj model Camaro ZL1 čiji se početak prodaje očekuje početkom naredne godine.
Iz kompanije su prije nekog vremena stizale informacije da će 6,2-litarski aluminijumski LSA V8 motor isporučivati 557 KS, ali je kasnije saopšteno da će, potpomognut kompresorom, u svojoj finalnoj varijanti motor razvijati 588 KS, uz 754 Nm okretnog momenta.

Za ostvarenje spomenutih brojki motor je dobio poseban sistem ubrizgavanja goriva, jedinstven sistem paljenja, poboljšan usis zraka, hladnjak ulja “posuđen” sa Corvette ZR1 i visokoprotočan međuhladnjak. U dodatku, Camaro ZL1 će umjesto hidrauličnog sada koristiti električni servo-upravljač, čime se dodatno smanjuje opterećenje na motor.

Uz Camaro ZL1 serijski će se nuditi manuelni mjenjač Tremec TR-6060 MG9 koji će se, opciono, moći dobiti sa dvostrukim zamajcem, dvostrukim kvačilom i trostrukim sinhronima. U ponudi je i 6-stepeni automatski mjenjač Hydra-Matic 6L90 sa tri radna moda: Drive (svakodnevna ekonomičnija vožnja), Sport (agresivna vožnja, sa kasnijim prebacivanjem u viši stepen prenosa) i Manual (vozač odlučuje kada će prebaciti u viši stepen prenosa).

Da snaga ne bude izvan kontrole brine aktivni ovjes Magnetic Ride Control 3.0 koji nudi tri opcije podešavanja (Tour, Sport i Track) i posebno podešena kontrola trakcije PTM (Performance Traction Management) koja vozaču nudi pet načina podešavanja, a u opciji sa manuelnim mjenjačem uključuje i famozni “launch control”.

“Camaro ZL1 nudi više snage od Ferrarija 458, više okretnog momenta od Aston Martina DB9 i bolji omjer snage i težine od Porschea 911 Carrera GTS. Uz vrhunsku šasiju i naprednu kontrolu trakcije, Camaro ZL1 odlično će se snalaziti na trkalištu, ali i prilikom svakodnevne upotrebe”, izjavio je glavni inžinjer projekta, Al Oppenheiser.

“Okretni moment čini ovaj Camaro automobilom iz kojeg nećete htjeti izaći”, kaže John Rydzewski, pomoćnik glavnog inžinjera u odjelu za motore.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: