Dvije pogonske opcije
24

Mazda predstavila SUV CX-80: Tri reda sjedišta i za kupce u Evropi

E. L.
Za broj veći od modela CX-60, Mazdin SUV CX-80 koji je namijenjen evropskim kupcima sa sobom donosi tri reda sjedišta kojih može biti šest ili sedam.

Ono što Mazda kupcima u Sjevernoj Americi nudi iza oznake CX-90 u Evropu stiže s oznakom CX-80. U oba slučaja radi se o prostranom i bogato opremljenom SUV modelu čija kabina sa sobom donosi tri reda sjedišta na kojima se, u zavisnosti od odabrane konfiguracije, može smjestiti šest ili sedam osoba.

CX-80 je u ovom trenutku najveći SUV koji će Mazda nuditi na evropskim tržištima i po mnogim je detaljima jednak ranije predstavljenom modelu CX-60 s kojim dijeli mehaničke komponente i izgled unutrašnjosti. Prostor za dva sjedišta u trećem redu osiguran je povećanjem međuosovinskog rastojanja koje je veće 25 centimetara u odnosu na rastojanje u modelu CX-60. CX-80 je i nešto viši od CX-60, širina je ostala ista, a ukupna dužina također je povećana 25 centimetara.

Kupci će moći da biraju između dvije pogonske opcije. 2,5-litarski atmosferski četverocilindarski benzinski motor potpomognut plug-in hibridnim sistemom proizvodi 328 KS i 500 Nm najvećeg obrtnog momenta, a kapacitet baterije (17,8 kWh) osigurat će i šezdesetak kilometara bez trošenja benzina. Druga opcija je izvrsni 3,3-litarski redni turbodizelski motor sa šest cilindara koji uz blagi hibridni sistem razvija 254 KS i 550 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za prijenos snage na obje osovine (AWD) u oba slučaja zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač.

Mazda će uz CX-80 ponuditi 11 boja karoserije i pet bogatih paketa opreme (Exclusive-Line, Homura, Takumi, Homura Plus i Takumi Plus) s kojima stiže mnogo "igračaka" i udobnosti. Standardno će se isporučivati sa sedam sjedišta, a kupcima će se opciono nuditi i u kombinaciji sa šest sjedišta, kada nema srednjeg sjedišta u drugom redu.

Posljednjih godina u Mazdi su upečatljivo pokazali da prave automobile koji se po mnogo čemu svrstavaju u japansko i svjetsko premium društvo, a uz to su (prema mišljenju većine) mnogo ljepši od automobila koje proizvodi Lexus. Ono što bi u konkretnom slučaju moglo skupiti obrve potencijalnim evropskim kupcima je činjenica da je CX-80 značajno skuplji od još veće verzije CX-90 koja se nudi Amerikancima.