Ne odustaje od sedana
79

KIA predstavila obnovljeni model K5

D. B.
Iako uspon crossovera još uvijek traje, KIA i dalje osvježava svoje sedane. Ranije poznat kao Optima, model K5 je osvježen nakon gotovo četiri godine od predstavljanja aktuelne pete generacije.

Tehnički, na fotografijama je "domaća" verzija modela koja je već u prodaji u Južnoj Koreji, no globalni model će vjerovatno biti identičan. Iako su mnogi od novijih KIA-inih facelifta iznenađujuće donijeli značajne promjene, južnokorejska kompanija nije promijenila mnogo toga u slučaju modela K5. Redizajnirana su prednja i stražnja svjetla prateći formulu koju smo vidjeli na električnim modelima, a tu je i novi prednji branik s većim "lažnim" usisnicima.

Nazad su novi završeci cijevi izduvnog sistema kod verzija koje nisu u GT-Line opremi. Dostupni su novi dizajni felgi veličine od 16 do 19 inča, dok je dominantno crna verzija ostala bez većine metalnih detalja. Listu noviteta "zaokružuje" Wolf siva i Moonscape mat siva boja karoserije.

Značajnije promjene su se dogodile u unutrašnjosti, gdje je armaturna ploča modifikovana kako bi se našlo mjesta za dva zakrivljena ekrana. Masivna ručica mjenjača je zamijenjena malim rotirajućim kontrolerom, a u donjem dijelu centralne konzole je i senzor za otisak prsta. Obnovljeni K5 je dobio prednje i stražnje kamere visoke rezolucije, koje snimaju i spašavaju snimke. Ostale promjene uključuju novi head-up ekran, dodani materijal za zvučnu izolaciju i veću podršku over-the-air nadogradnji.

KIA K5 već je dostupna u Južnoj Koreji s atmosferskim 2,0-litarskim benzinskim motorom, koji razvija 160 KS, a tu je i 1,6-litarski turbobenzinac koji isporučuje 180. KS. Kupcima je na raspolaganju 2,0-litarski LPI (Liquid Propane Injection) motor sa 146 KS, kao i hibrid koji čini kombinacija 2,0-litarskog motora sa 152 KS i elektromotora sa 38,6 kW.