Opcija za kupce
3

Jedan od dva motora za Lotusov dvosjed Emira dolazi iz AMG-a

E. L.
Lotus je otkrio da se njihov novi dvosjed Emira može kupiti i u kombinaciji s AMG-ovim dvolitarskim četverocilindarskim turbobenzinskim motorom.

Lotus je novi dvosjed Emira premijerno predstavio prošle godine, a u maloj britanskoj automobilskoj kompaniji tada su rekli da će model s kojim će završiti priču na temu motora s unutrašnjim sagorijevanjem (koje će zamijeniti elektromotori) pokretati Toyotin centralno smješten 3,5-litarski V6 motor koji uz pomoć mehaničkog kompresora razvija 405 konjskih snaga.

U međuvremenu, Lotus je otkrio da će se Emira nuditi i u kombinaciji s AMG-ovim dvolitarskim četverocilindarskim turbobenzinskim motorom M139 koji Mercedes-AMG ugrađuje u najsnažniju verziju A-Klase (A45 S), ali će u okruženju Lotusovog dvosjeda motor umjesto 421 razvijati 365 konjskih snaga.

Za prijenos snage na zadnju osovinu zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač sa dva kvačila, a smanjenjem snage u Lotusu žele napraviti razliku između dvolitarskog turbobenzinca i V6 motora koje krasi ista vrijednost najvećeg obrtnog momenta.

Podaci o performansama slabije Emire još uvijek nisu objavljeni, ali je jasno da neće mnogo zaostajati za verzijom s Toyotinim V6 motorom koja razvija 290 km/h i od 0 do 100 km/h stiže za 4,3 sekunde.

Lotus će prvo izdanje (First Edition) odlično opremljenog dvosjeda nuditi u šest boja karoserije, knjiga narudžbi otvara se narednog mjeseca, a isporuke počinju početkom jeseni. Osnovna cijena za verziju s dvolitarskim motorom iznosi 78.134 eura, a za V6 verziju s ručnim mjenjačem treba izdvojiti 84.592 eura.