Samo za stazu
2

Hyundai predstavio trkaći Ioniq 5 N eN1 Cup Car

D. B.
Četiri mjeseca nakon što je Hyundai najavio svoj trkaći Ioniq 5 N eN1 Cup Car namijenjen isključivo stazi, južnokorejski gigant je sada predstavio ovaj novi automobil.

Iz Hyundaija poručuju da ovaj model predstavlja početak nove ere u održivom utrkivanju, a iako dijeli većinu komponenata s cestovnim modelom, trkaća verzija donosi niz važnih poboljšanja.

Kao što je slučaj s cestovnim modelom, Ioniq 5 N eN1 Cup Car je baziran na Hyundaijevoj E-GMP platformi te posjeduje bateriju kapaciteta 84 kWh s 800-voltnom električnom arhitekturom. Naprijed je smješten elektromotor koji razvija 226 KS, dok je nazad također elektromotor koji isporučuje 383 KS. Kombinovano ovaj sistem nudi 650 KS. Baterija se napuni od 10 do 80 posto za samo 18 minuta.

Automobil je opremljen prilagodljivim amortizerima koji mogu podesiti nagib točkova te visinu automobila. Naprijed su kočiona kliješta sa šest, a nazad s četiri klipa. Na modelu je set 18-inčnih kovanih felgi specijalno razvijenih za njega, dok su na felgama 18-inčne slick gume za maksimalno prijanjanje.

Aerodinamika je također značajno promijenjena, što uključuje nove proširene lukove točkova, izraženiji prednji lip spojler, kao i stražnje krilo. Hauba je napravljena od FRP-a, a postavljeni su i polikarbonatni prozori. Zanimljivo, zadržani su sistemi cestovnog automobila N Grin Boost, N e-Shift i N Active Sound, no timovi će moći kreirati i svoje zvukove za električni automobil.

Sigurnosna poboljšanja uključuju zaštitni kavez zavaren u više tačaka, kadice, sigurnosne pojaseve u šest tačaka, visokonaponski sistem gašenja, indikator upozorenja na viši napon, sistem protiv požara te premješteni port za punjenje.