Četiri električna modela
53

Fisker predstavio Ronin GT, Pear Crossover, Alaska Pickup i Ocean SUV s offroad paketom

D. B.
Fisker je održao događaj u Kaliforniji na kojem je predstavio cijelu svoju budućnu ponudu, odnosno četiri modela čija će proizvodnja početi do 2026. godine.

Fisker je pokazao grand touring četverovratni kabriolet Ronin, gradski crossover Pear i pickup Alaska, dok je SUV pod nazivom Ocean dobio specijalni off-road paket nazvan Force E.

Kompanija s Manhattana je predstavila nove modele, ali je i zvanično otvorila mogućnost rezervacija te je najavila očekivane cijene.

Cijena električnog pickupa Alaska će biti 45.400 dolara kada se pojavi 2025. godine, a cijena rezervacije iznosi 250 dolara. Egzotični Fisker Ronin bi trebao biti dostupan po cijeni od 385.000 dolara uz rezervaciju od 2.000 dolara. Crossover Pear dolazi sredinom 2025. godine s osnovnom cijenom od 29.999 dolara.

Najuzbudljiviji model je četverovratni električni GT kabriolet, sportski automobil koji će služiti kao flagship model za brend te će biti proizveden u ograničenom broju primjeraka od 2025. godine. Nista silueta s dugom haubom, tankim profilom i izvajanim stražnjim blatobranima te atraktivnim repom podsjećaju na Fisker Karmu. Međutim, automobil ima sklopivi krov, četvera leptir vrata te luksuznu i tehnološki naprednu unutrašnjost s pet sjedišta. Kupcima će na raspolaganju biti pogon na sva četiri točka, a tri električna motora će isporučivati više od 1.000 KS. Za ubrzanje od 0 do 100 bit će potrebno nešto više od 2 sekunde, dok će domet iznositi 966 km.

Nestrpljivo se očekuje i električni četverovratni pickup Alaska, koji će biti rival modelima kao što su Ford F-150 Lightning, Chevrolet Silverado EV, Tesla Cybertruck, Rivian R1T i drugi. Model dijeli FT31 platformu sa SUV-om Ocean te je dizajniran da bude "najlakši električni pickup na svijetu", kao i najodrživiji. Henrik Fisker ga je opisao kao "Ferrari među pickupima". Model izgleda sportski s agresivnim LED svjetlima na izvajanim licom, čistim površinama profila, a njegova kabina je veoma prostrana. Nazad je svjetlosna LED linija pune dužine. Fisker Alaska treba biti "sportski automobil za svaki dan", ali i "veoma fleksibilan kamionet". Praktičnosti doprinosi prostor za teret koji se može povećati, kao i Houdini pregrada koja se može sakriti pružajući lak pristup prtljagu iz kabine.

Fiskerov model Pear (Personal Electric Automotive Revolution) je električni crossover dizajniran za grad, koji teži da bude "povezani pokretni uređaj". Održivo vozilo za masovno tržište bazirano je na SLV-1 platformi, ima kompaktnu karoseriji i nudi sportsku upravljivost. Fisker je obećao značajnu praktičnost zahvaljujući prostranoj unutrašnjosti sa šest sjedišta, nestajućim prtljažnim vratima "Houdini Trunk" koja u Fiskeru zovu "Froot" (prednji prtljažnik). U proizvodnom procesu se koristi 35 posto manje dijelova u poređenju s rivalskim električnim vozilima, zbog čega model košta manje od 30.000 dolara. Fisker će ponuditi četiri paketa opreme za Pear kada stigne na tržište sredinom 2025. godine.

Predstavljanje novih električnih vozila bilo je glavni fokus prezentacije, no Fisker nije zanemario ni Ocean SUV, za koji je najavljen terenski paket Force E predstavljen u maju ove godine. Force E će biti dostuan za Ultra i Extreme AWD verzije Oceana, bilo kao fabrička opcija ii dodatni paket. Uključuje 20-inčne felge s gumama od 33 inča, unaprijeđeno ogibljenje s novim amortizerima i većim klirensom od tla, prednje i zadnje ploče te zaštitu podvozja.

Iako je opcioni paket prvobitno najavljen za kraj 2023. godine, dostupnost je ipak odgođena za prvi kvartal 2024. godine, a cijena će biti objavljena nešto kasnije.

Osim četiri električna modela, kompanija je najavila i centralnu kompjutersku platformu Fisker Blade, koja će smanjiti složenost budućih vozila uključujući model Pear.

Fisker je saopćio da do 2027. godine namjerava proizvesti prvo klimatski neutralno vozilo na svijetu.