{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Concept Universe - luksuzni Volvo za Kinu i svijet

S
25.4.2011. u 15:33
0
5
Concept Universe - luksuzni Volvo za Kinu i svijet
0
Na sajmu automobila u Šangaju, Volvo vizuelizira remek-djelo skandinavskog dizajna za kupce sa istančanim ukusom. Concept Universe je veliki luksuzni sedan sa novim humanim dizajnom, koji slavi prekrasne linije klasičnih Volvo modela.
"Concept Universe svijetu nudi prvi nagovještaj šta se može očekivati od vrhunskih limuzina budućnosti", tvrdi Stefan Jacoby, predsjednik i izvršni direktor Volvo Car korporacije. Dugoročna strategija Volva jeste biti uspješna, istinski globalna kompanija, sa proizvodima dizajniranim u skladu sa potrebama i životnim stilom kupaca.

Skandinavski dizajn se fokusira na razumijevanje i brigu o ljudima. Volvo želi biti brend koji na najbolji način interpretira želje kupca modernog luksuznog automobila.

Concept Universe je dizajniran da naglasi podsvjesnu želju i osjećaj unutrašnje ljepote. U susret budućnosti ide sa coupe linijom krova i čvrstim stražnjim dijelom, ali evocira i Volvo tradiciju posudbom nekih dizajnerskih elemenata od klasičnih Volvo modela.

"Poput luksuznih dodataka, ovaj je dizajn dovoljno trajan da izdrži test vremena", tvrdi Peter Horbury, potpredsjednik dizajnerskog odjela pri Volvo Cars korporaciji i nastavlja: "Takmičit ćemo se sa najboljima sa našim specijalnim skandinavskim dizajnom. Nenadmašan u performansama i tehnologiji, ali bez površnosti ili komplikacija".

Orijentisan na korisnika i čist

Enterijer modela Concept Universe je udobno, kultivisano okruženje, koje je orijentisano na korisnika i osvježavajuće nekomplicirano. Naprijed je sve fokusirano na vozača, a nazad na udobnost i relaksaciju.

Vozačko okruženje ima intuitivne kontrole i ekran osjetljiv na dodir, koji je približava kada vozač krene rukom prema njemu - svime se upravlja iz sjedišta inspirisanog ultra-udobnim foteljama. Putnici na stražnjim sjedištima uživaju u čistom komforu. Interijer je ukomponovan sa sjedištima i postaje dio okruženja.

Dinamičan osjećaj i tamna kolor šema prednjih sjedišta lagano prelazi u potpuno svijetla stražnja sjedišta. Concept Universe je prepun klasičnih formi, materijala i tekstura, koji stvaraju specifično luksuzno iskustvo.

"Concept Universe je izuzetno uglađen, ali sa svim jednostavnim dodacima, koji od Volva čine šampiona nekompliciranosti. Vrednovanje ovog inovativnog spoja dizajna i tehnologije, u stalnom je rastu među kupcima luksuznih vozila. Ovaj trend otvara put našem uspjehu. Uvjereni smo da naš specijalni luksuzni brend ima uspješnu budućnost", zaključuje Peter Horbury.

"Naš je cilj biti brend koji razumije potrebe kupaca modernih luksuznih vozila. Željni smo čuti šta najizbirljiviji kineski kupci misle o ovom konceptu. Kasnije ćemo dizajn predstaviti u Evropi i SAD-u, kako bismo ga unijeli u globalni kontekst kojem stremimo sa svim našim modelima", kaže Stefan Jacoby, predsjednik i izvršni direktor Volvo Car korporacije.

Predstavljenje na sajmu automobila u Šangaju

Volvo je dizajnersku studiju budućeg luksuznog Volvo sedana namjenski predstavio na Shanghai International Auto Showu.

"Šangaj je savršeno mjesto za predstavljanje superiornog automobila, namijenjenog najzahtjevnijim kupcima. Concept Universe je naš sljedeći korak u bogatoj istoriji Volvo limuzina", tvrdi Jacoby. Predstavnici Volva su prilikom predstavljanja konceptnog Universa, najavili razvoj potpuno nove podesive platforme za sljedeću generaciju automobila iz Volva.

Istovremeno su otkriveni globalni prodajni rezultati u prvom kvartalu 2011. godine, koji su se pokazali kao jedni od najboljih u historiji Volva. Prodaja je porasla za 13,7 procenata, odnosno prodato je 106.827 automobila.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: