Za Evropu samo struja
19

Citroën predstavio osvježeni Berlingo: Napredniji i moderniji uz isključivo električni pogon

Klix.ba
Citroën je predstavio redizajniranu verziju svog popularnog modela Berlingo koji je sada dobio novi i moderniji dizajn, ali i udobnost sa sjedalima Citroën Advanced Comfort, infotainment sistemom i funkcijama za povezivanje najnovije generacije. Uz to spremna je i električna verzija.

Prednji dio novog Berlinga potpuno je redizajniran u novom estetskom identitetu marke Citroën. Dobio je vertikalniji oblik i veće površine. Ukrasna maska i branik čine homogeni sklop, u čijoj sredini se ističe novi logotip Citroën ovalnog oblika.

S obje strane logotipa proteže se crna ukrasna letvica s motivom dvostruke strelice koja povezuje logotip s novim prednjim farovima, koji su dobili najnoviji svjetlosni potpis Citroën u tri segmenta

Ako je Berlingo opremljen paketom Advanced Comfort XTR, na sredini branika nalazi se završni element u izgledu aluminija, što ukazuje na avanturističku stranu ove izvedbe. Osim toga, na obje strane ima i animacije u boji, koje su izražene kroz naljepnice u crvenoj Infrared i u obliku vertikalne linije koja je u kontrastu s horizontalnim linijama i harmonično nadopunjuje vertikalnu liniju svjetlosnog potpisa. Ove se naljepnice također mogu pronaći na Airbumps zaštitnim oblogama na bočnoj strani vozila.

Za najviši nivo opreme dostupni su krovni nosači i dvije dimenzije točkova: 16'' i 17'.' Linija na zadnjem dijelu krova daje obliku karoserije još više dinamike. Novi Berlingo dostupan je u pet boja karoserije uključujući novu Kiama plavu i Sirkka zelenu koje se pridružuju bijeloj Kaolin, crnoj Perla Nera i sivoj Acier.

Unutrašnjost je prožeta novim stilskim dizajnom koji pruža još više ergonomije. Potpuno novu armaturnu ploču odlikuje velika zapremina koja daje osjećaj kvalitete i izdržljivosti. Njezin dizajn u prvi plan stavlja tehnologiju koju ističe novi centralni 10“ ekran na dodir visoke rezolucije, idealno smješten na gornjem dijelu, i nova digitalna instrument tabla koju korisnik može individualno podesiti.

U gornjem dijelu armaturne ploče nalazi se veliki pretinac Top Box. Njegova ugradnja je omogućena premještanjem zračnog jastuka na krov. Središnja konzola u svom donjem dijelu kombinuje funkcije za izbor omjera prijenosa i načina vožnje, električnu parkirnu kočnicu, prekidač za pokretanje vozila i 2 USB priključka, kao i inovativno mjesto za odlaganje koje omogućava indukcijsko punjenje pametnog telefona.

Nov je i volan koji uz doplatu može biti grijan i ima novi stilski dizajn s blago spljoštenim donjim dijelom i grafički usavršenijom sredinom s novim Citroën logotipom. Na njemu se nalaze kontrolni prekidači audio sistema i tempomata.

Prepoznatljiva udobnost i stil Citroëna unutra

Za još veću udobnost novi Berlingo je po prvi put opremljen prednjim sjedištima Citroën Advanced Comfort. Njihov dizajn koji je ekskluzivno dostupan samo kod marke Citroën, u kombinaciji s posebnom visokokvalitetnom pjenom i bočnim potporama osigurava visok nivo udobnosti. Osim toga, specijalna tkanina i trobojna završna obrada posebno su moderni i elegantni. Dizajn naslona oživljava obojena traka u obliku slova U na naslonu, dok su bočne strane sjedala istaknute ukrasnim obrubom u istoj boji.

Novi Berlingo ističe optimalnu udobnost putnika s velikom modularnošću koju omogućavaju tri pojedinačna, klizna i preklopiva sjedišta u drugom redu. Berlingo je tako još uvijek dostupan u dvije veličine, M (dužina 4,40 m) i XL (dužina 4,75 m), pri čemu posljednja omogućava dva dodatna opcijska sjedišta u trećem redu. Kada se suvozačevo sjedalo preklopi, dno je potpuno ravno, a dužina prtljažnika produžava se na 2,70 metara u M izvedbi i na 3,05 metara u XL izvedbi, što je idealno za prijevoz dugih predmeta.

Novi Berlingo zadržava i Modutop multifunkcionalni krov, koji uključuje prozirni luk, prostor za odlaganje ispod krova, ambijentalno osvjetljenje i panoramski stakleni krov koji se može zakriti električnim sjenilom. Po putničkom prostoru raspoređenih je 27 spremišnih mjesta ukupne zapremine 186 litara.

Novi Berlingo je opremljen zadnjim staklom na podizanje koji se otvara nezavisno od vrata prtljažnika, što je prava rijetkost u ovom segmentu automobila. Ovo je posebno praktično za brzi utovar i istovar manjih predmeta u prtljažni prostor, spremišno mjesto na krovu Modutop ili na policu za prtljagu gdje se može smjestiti čak 25 kg.

Modularni i prostrani prtljažnik novog Berlinga nudi od 775 litara (prostor ispod police za prtljagu u izvedbi Berlingo M) do 4000 litara zapremine (ukupna zapremina ispod krova u izvedbi Berlingo XL). Kod izvedbe ë-Berlingo baterije se nalaze u podu, tako da nudi potpuno istu utovarnu zapreminu. Pristup Berlingu olakšavaju dva velika bočna klizna vrata s električno podesivim staklima.

Velika odluka - u Evropi dostupna samo električna verzija

Kako bi korisnicima pružio još veću svestranost, novi ë-Berlingo dobio je veći domet. Opremljen je motorom visokih performansi od 100 kW (136 KS), koji se ugrađuje zajedno s novom LFP baterijom od 50 kWh (iskoristivi kapacitet), tako da novi ë-Berlingo sada nudi domet od 320 kilometara. Ova brojka je 20% veća od prethodnog modela.

Spomenuti domet se može dodatno optimizirati zahvaljujući novom sistemu regenerativnog kočenja kojeg vozač može aktivirati u tri stepena pomoću novih ručica smještenih iza volana. Osim toga dostupna su tri načina rada vožnje: Eco za maksimalni domet, Power za maksimalne performanse i Normal. Uz doplatu će biti dostupna i inovativna toplotna pumpa koja može grijati putnički prostor bez trošenja energije iz baterije i na taj način održavati domet vozila.

Ë-Berlingo je opremljen ugrađenim punjačem od 7,4 kW, a za lakše punjenje može biti opremljen i trofaznim punjačem (11 kW), koji je dostupan kao opcija. Na punionici Wallbox 7,4 kW može se u potpunosti napuniti za 7,5 sati, a na punionici Wallbox 11 kW za 5 sati.

Za još bezbrižniju vožnju na povremenim dužim putovanjima tokom godine, ë-Berlingo se može pohvaliti najkraćim ubrzanim vremenom punjenja u svom segmentu: na javnoj stanici za punjenje od 100 kW njegova baterija se napuni od 0 do 80% za 30 minuta.