U odnosu na standarni model, M4 će izgledati osjetno agresivnije zahvaljujući posebnim aerodinamičkim karoserijskim komponentama, karbonskim usmjerivačima zraka na prednjem odbojniku i osjetno većim otvorom ispred hladnjaka motora. Ostale promjene uključuju LED/xenon svjetla, 20-inčne felge i decentne hromirane fragmente na karoseriji i oko stakala.
Tu su i karbonska kućišta vanjskih retrovizora, a od karbona je i zadnji spojler na poklopcu prtljažnika. Drugačije dizajniran zadnji odbojnik u sebi nosi i poseban difuzor zraka. Unutrašnjost automobila karakterišu nanovo dizajniran trokraki volan, sportska sjedišta, karbonski dodaci na ručicama mjenjača i parkirne kočnice i papučice od nehrđajućeg čelika. U BMW-u kažu da je model 420d opremljen M Performance paketom dobio dodatnih 16 KS, čime se snaga dvolitarskog četverocilindarskog motora penje na 195 KS, uz 418 Nm obrtnog momenta.
Uz spomenuti paket, dvolitarski turbobenzinski motor BMW-a 428i isporučuje 269 KS i 389 Nm obrtnog momenta, što je za 27 KS i 39 Nm više u odnosu na serijsku varijantu. Najviše dodatne snage dobija se uz 6-cilindarski benzinski turbo-motor koji se krije iza oznake 435i: 34 KS i 50 Nm, što je ukupno 336 KS i 450 Nm obrtnog momenta. Iz kataloga M Performance paketa kupci mogu naručiti i 30-postotnu blokadu diferencijala. BMW M4 Coupe do prvih bi kupaca treba stići početkom naredne godine, nakon januarskog debija na Sajmu automobila u Detroitu (SAD).