Uz asistenciju struje
10

Audi Q7 sada se može kupiti i s "plug in" hibridnim pogonom

E. L.
Iza oznake TFSI e quattro krije se Audi Q7 koji pokreće kombinacija trolitarskog V6 motora i elektromotora.

U Ingolstadtu su za kupce u Evropi pripremili "plug in" hibridnu pogonsku kombinaciju za svoj luksuzni SUV Audi Q7, a automobil se nudi s dva nivoa snage.

Slabiji model Q7 55 TFSI e quattro pokreće trolitarski turbobenzinski V6 motor kojem asistira elektromotor integrisan u kućištu 8-stepenog automatskog mjenjača. Vozač u kombinaciji može računati na 381 KS i 600 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se distribuira na obje osovine.

Kapacitet baterija (17,3 kWh) dovoljan je da veliki SUV, koji razvija 240 km/h i od 0 do 100 km/h stiže za 5,9 sekundi, bez asistencije motora s unutrašnjim sagorijevanjem može preći nešto više od 40 kilometara, a tvornička deklarisana prosječna potrošnja iznosi 2,9 litara za 100 pređenih kilometara.

Snažnija verzija krije se iza oznake Q7 60 TFSI e quattro, a kombinovana snaga u tom slučaju iznosi 456 KS i 700 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,6 sekundi. Obje verzije pogonjene samo elektromotorom mogu razviti do 135 km/h.

Audi za slabiju verziju bez opcionih dodataka u Njemačkoj zauzvrat traži 74.800 eura, a za snažniju 89.500 eura.