{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Nissanov srednjeročni plan zaštite životne okoline

S
25.10.2011. u 21:48
0
0
Nissanov srednjeročni plan zaštite životne okoline
0
Kompanija Nissan Motor objavila je svoj novi šestogodišnji plan zaštite životne okoline, Nissanov Zeleni program 2016. (NGP 2016.). Novi plan fokusirat će se na tri područja: smanjenje „ugljičnog otiska“, prelaz na obnovljivu energiju i povećanje raznovrsnosti resursa kojima se Nissan koristi.

Nissanov Zeleni program 2016. treći je srednjeročni plan zaštite životne okoline tog društva, a cilj mu je do kraja fiskalne godine 2016.:
- postati broj jedan među vozilima bez štetnih emisija: kumulativna prodaja 1,5 miliona vozila bez štetnih emisija u okviru Alijanse Renault-Nissan.
- biti predvodnik u uštedi goriva: 35-postotno smanjenje prosječne potrošnje goriva u usporedbi s 2005. za sva Nissanova vozila prodana u Japanu, Kini, Evropi i Sjedinjenim Državama.
- imati najmanji korporativni „ugljični otisak“: smanjenje emisije CO2 za 20% po vozilu u okviru svih korporativnih aktivnosti u usporedbi s 2005.
- biti predvodnik u recikliranju u sistemu zatvorene petlje: povećati stopu upotrebe recikliranih materijala na 25%.

„Sve više potrošača zahtijeva proizvode koji su u skladu s njihovim vrijednostima, uključujući automobile i kamione s manjom emisijom ugljen dioksida. Istovremeno, mi koristimo tehnologiju kako bismo svoje tvornice učinili zelenijima i efikasnijima“, rekao je Nissanov predsjednik i glavni izvršni direktor Carlos Ghosn. „Nissan želi biti dio rješenja za ostvarenje održivog društva - ne samo za dobrobit planete, nego i zato što je to važna konkurentska prednost i strateški potez koji čini razliku u globalnom proizvodnom sektoru."


NGP 2016 stub je održivosti u okviru Nissanovog projekta „Blue Citizenship“, strateške platforme koja obuhvata područje korporativne društvene odgovornosti. Projekt "Blue Citizenship“ fokusiran je na tri područja: održivost, mobilnost i zajednicu. Objavljivanje plana NGP 2016 prva je od mnogobrojnih korporativnih aktivnosti u okviru projekta "Blue Citizenship“.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: