Volkswagen Service Quality Award
0

Nipex iz Tuzle među 100 najboljih u Evropi

Sarajevo-x.com
Internacionalni cilj Volkswagena AG-a je jasno definisan: kvantitativan rast sa konstantnim poboljšanjem kvaliteta. U ovome odlučujuću, veoma važnu, ulogu obavlja postprodaja, odnosno servis.
Porast broja prodatih novih vozila funkcionira prvenstveno putem kvalitetnog servisa i visokog stepena zadovoljstva kupaca. Cilj Volkswagen AG-a je do 2018.godine biti među „top 3“ svjetske marke u segmentu zadovoljstva kupaca.

Sve ove ciljeve Volkswagen AG-a nije moguće napraviti bez zadovoljstva servisnih partnera. Samo motivirani partneri, oni koji su svjesni da njihov kvalitet servisne usluge ujedno odražava i uspješnost marke koju zastupaju, mogu razviti perfekciju u segmentu servisne usluge, mogu steći oduševljene, lojalne kupce. Iz tog razloga, Volkswagen Postprodaja poziva najuspješnije servise iz cijelog svijeta na Volkswagen Service Quality Award.

Uspješnost servisa se mjeri po dva pokazatelja: procenat ponovnih opravki i indeks lojalnosti kupca. Mjeri se na mjesečnoj osnovi, godinu dana, na osnovu CSS ankete (anketa zadovoljstva kupaca uslugom u ovlaštenom Volkswagen servisu).

„ASA AUTO u saradnji sa agencijom Valicon, rezultate šalje u centralnu bazu rezultata CSS ankete u München. Volkswagen je ovog ljeta održao i seminar na temu „CSS Power Coaching“ što je svakako i dodatno pridonijelo laskavom rezultatu: naš ovlašteni Volkswagen servisni partner NIPEX iz Tuzle je uvršten u najboljih 100 servisa u Evropi“, ističe Sanela Jusić, Rukovodilac marketinga postprodaje ASA AUTO.

Cilj je ostati najbolji u svojoj zoni djelovanja i raditi na stalnim poboljšanjima u svakom pogledu (servisiranja, prodaje automobila i prodaje originalnih dijelova i dodatne opreme), a na bazi propisanih i usvojenih Volkswagen standarda, sa visokim stepenom zadovoljstva kupaca, uz poštivanje zakona i propisa države Bosne i Hercegovine.

"Za nas je važno priznanje koje nas tjera da budemo još bolji i istrajniji u ostvarenju našeg primarnog cilja, a to je poboljšavati izvanredne uslove za naše zaposlenike, od radnog okruženja do usavršavanja i školovanja, a sve kako bi isti nesmetano mogli biti orijentisani kupcima i istaknuti se u pružanju što kvalitetnije usluge što na kraju rezultira zadovoljnim kupcem. Kako Politika kvalitete firme Nipex, tako i moto firme „Sigurnost prije svega“ govori o našoj orijentisanosti prema kupcima. Želimo da se naši kupci osjećaju sigurno u svakom pogledu“, ističu iz menadžmenta NIPEX-a.

Vezani članci