Dobar rezultat
40

Mitsubishijev hibridni Outlander bez trošenja benzina može preći 87 kilometara

E. L.
Prema WLTP normama, kapacitet baterija u novom izdanju PHEV Outlandera dovoljan je za prelazak 87 kilometara bez asistencije motora s unutrašnjim sagorijevanjem.

Mitsubishi još nije otkrio sve tehničke podatke o novom „plug-in“ hibridnom Outlanderu koji (kako sada stoje stvari) neće nuditi Evropljanima, ali su se pohvalili rezultatom testiranja zasnovanom na WLTP normama prema kojima njihov elektrificirani SUV pogonjen samo na struju s jednim punjenjm baterija može preći 87 kilometara.

S novom generacijom plug-in hibridnog sistema potencijalni kupci PHEV Outlandera mogu računati na baterije kapaciteta 20 kWh koje su zadužene za pokretanje dva elektromotora čiji je potencijal 40 posto veći u odnosu na prethodnu generaciju, a zaslužni su i za pogon preko obje osovine.

U japanskoj kompaniji za sada šute o motoru s unutrašnjim sagorijevanjem, ali se pretpostavlja da se radi o 2,4-litarskom atmosferskom četverocilindarskom benzincu koji je u prethodnoj verziji zajedno s elektromotorima proizvodio 224 KS.

Svi tehnički detalji oko četvrtog Outlandera bit će poznati uoči početka prodaje koji se očekuje naredne godine.