Novinari stručne francuske publikacije L’Automobile Magazine, u ovogodišnjem su izboru Daciji dodijelili nagradu za strategiju.
Dacia je nagradu za strategiju, prema mišljenju stručnog žirija, dobila zbog izražene dinamike razvoja i svojevrsne modelske ofanzive. To se prije svega odnosi na predstavljanje nekoliko novih modela, koji nastavljaju priču o pouzdanim i cjenovno prihvatljivim automobilima, te nude odličnu vrijednost za uloženi novac.
Naime, Dacia je u ovoj godini predstavila čak šest novih modela i to Lodgy, zatim Dokker i Dokker Van, te novu generaciju modela Logan, Sandero i Sandero Stepway. Dacia je od prve pojave 2004. godine do sada značajno rasla, te postala prepoznatljiv automobilski brend, koji je izmjenio moderno poimanje automobila.
Možda vas zanima
Govorila o problemima
Jedna od najuspješnijih porno zvijezda nije bila zadovoljna zaradom: "To nije uredu"
Jednostavna priprema
Desert s jabukama koji će mnoge vratiti u djetinjstvo: Napravite jugoslovenski kolač
Talentovana bh. muzičarka
Esma Numanović predstavila album prvijenac: "Blista" je prava muzička poslastica
Vezani članci
Snimak iz unutrašnjosti
Evo šta se događa u automobilskoj gumi prilikom vožnje
Za svaku pohvalu!