Da bi zadivili Amerikance na auto salonu u New Yorku, iz Jeepa su doveli dva nova modela, prvi nosi ime Commander, a drugi je nabrijana verzija novog Grand Cherokee-a pod oznakom SRT8.
Commander je potpuno novi Jeep, iako lošiji poznavaoci možda neće primjetiti da se radi o potpuno novom modelu, što je zasluga tradicionalnog dizajna, koji podsjeća na kockastog Cherokee-a iz 90’ godina.
Baza za Commandera je novi Grand Cherokee, tako je međuosovinski razmak ostao identićan, a pored toga, sa Grandom se dijeli i sistem pogona na sve točkove, kao i osnovni V6 motor. Pored ovoga motora, predviđena je još i ugradnja jaćih V8 motora od 4.7 i 5.7l zapremine. Ako se pitate koja je glavna razlika u odnosu na Granda i zbog čega stiže tako sličan model, gotovo iste mehanike, odgovor je u unutrašnjem uređenju i mogućnosti prevoza sedam putnika. Iz Jeepa spominju da im je ovo prvi sedmerosjed, koji u prodaju stiže u jesen ove godine.
Drugi, u naslovu spomenuti model SRT8 je ultra sportska verzija Granda, kojoj je zadatak da porazi i mnogo skuplje konkurente iz iste klase. Tu se prije svega misli na BMW X5 4.8i i Porsche Cayenne Turbo. Iako iz Jeepa još nisu objavili cijenu, objavljen je podatak o ubrzanju do 60 milja na sat (96 km/h), za šta SRT8 potroši samo 4.9 sekundi. S tim podatkom bi se rado pohvalile i neke sportske limuzine, a taj rezultat se duguje 6.1-litrenom V8 motoru.
Tako sada pod haubom Granda leži zvijer sa 415 KS i 569 Nm obrtnog momenta, koja svoj produkt dijeli sa 5 stepenim automatskim mjenjačem, koji to dalje šalje stalnom pogonu na sva 4 točka. Za sportske performanse sam motor nije bio dovoljan, pa se dodatna pažnja usmjerila na aerodinamiku, poboljšanje podvozja i kočionog sistema. SRT8 je spušten je za 2.5 cm a sada stoji na felgama od 20’ sa gumama širine 255/45 naprijed i 285/40 nazad. Kod kočnica se nije eksperimentisalo mnogo, pa je taj posao prepušten stručnjacima Bremboa, koji su Jeep opremili diskovima od 360/350 mm – naprijed/nazad. Ova prerada je donjela izuzetno kratak zaustavni put za jedan SUV, tako se sa 100 km/h staje za manje od 39 metara. Ako ste se zagrijali za ovog Jeepa, uplatiti ga možete odmah, no na isporuku će te morati malo pričekati, jer proizvodnja startuje 2006 godine.
Baza za Commandera je novi Grand Cherokee, tako je međuosovinski razmak ostao identićan, a pored toga, sa Grandom se dijeli i sistem pogona na sve točkove, kao i osnovni V6 motor. Pored ovoga motora, predviđena je još i ugradnja jaćih V8 motora od 4.7 i 5.7l zapremine. Ako se pitate koja je glavna razlika u odnosu na Granda i zbog čega stiže tako sličan model, gotovo iste mehanike, odgovor je u unutrašnjem uređenju i mogućnosti prevoza sedam putnika. Iz Jeepa spominju da im je ovo prvi sedmerosjed, koji u prodaju stiže u jesen ove godine.
Drugi, u naslovu spomenuti model SRT8 je ultra sportska verzija Granda, kojoj je zadatak da porazi i mnogo skuplje konkurente iz iste klase. Tu se prije svega misli na BMW X5 4.8i i Porsche Cayenne Turbo. Iako iz Jeepa još nisu objavili cijenu, objavljen je podatak o ubrzanju do 60 milja na sat (96 km/h), za šta SRT8 potroši samo 4.9 sekundi. S tim podatkom bi se rado pohvalile i neke sportske limuzine, a taj rezultat se duguje 6.1-litrenom V8 motoru.
Tako sada pod haubom Granda leži zvijer sa 415 KS i 569 Nm obrtnog momenta, koja svoj produkt dijeli sa 5 stepenim automatskim mjenjačem, koji to dalje šalje stalnom pogonu na sva 4 točka. Za sportske performanse sam motor nije bio dovoljan, pa se dodatna pažnja usmjerila na aerodinamiku, poboljšanje podvozja i kočionog sistema. SRT8 je spušten je za 2.5 cm a sada stoji na felgama od 20’ sa gumama širine 255/45 naprijed i 285/40 nazad. Kod kočnica se nije eksperimentisalo mnogo, pa je taj posao prepušten stručnjacima Bremboa, koji su Jeep opremili diskovima od 360/350 mm – naprijed/nazad. Ova prerada je donjela izuzetno kratak zaustavni put za jedan SUV, tako se sa 100 km/h staje za manje od 39 metara. Ako ste se zagrijali za ovog Jeepa, uplatiti ga možete odmah, no na isporuku će te morati malo pričekati, jer proizvodnja startuje 2006 godine.
Možda vas zanima
Najzapamćenija pobjednica