{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


G-Energy i Nisotec motorna ulja i maziva sada i u BiH

23.2.2015. u 17:40
28
19
G-Energy i Nisotec motorna ulja i maziva sada i u BiH
28
G-Energy i Nisotec motorna ulja i maziva sada i u BiH
AUTOline, prodajno-servisni centar proširuje svoj dijapazon usluga kao direktni uvoznik Gazprom Neft G-ENERGY i NISOTEC ulja i maziva za područje BiH.
Uvođenje nove linije G-ENERGY i NISOTEC motornih i servisnih ulja ima za cilj ponuditi domaćem tržištu maksimalnu efikasnost i zaštitu motora, uštedu goriva kao i dug radni vijek motora.

Kompleksnost tržišta, ali i potrebe kupaca postavili su temelje za uvođenjem novih brendova u segmentu motornih ulja i maziva. Kompanija AUTOline d.o.o. postavši direktni uvoznik Gazprom Neft G-ENERGY i NISOTEC ulja i maziva obogatila je bosanskohercegovačko tržište širokom paletom novih proizvoda.

Proizvodni program Gazprom Neft G-ENERGY i NISOTEC ulja i maziva pokriva potrebe kompletnog tržišta i ispunjava njegove zahtjeve kako u premium tako i u srednjem segmentu. Brend G-ENERGY je novi član porodice G-Family ulja i maziva koja se proizvode u Evropskom pogonu tvrtke Gazprom Neft, SpA u Bariju (Italija).

Ova nova linija sintetičkih i polusintetičkih motornih ulja brenda G-ENERGY namijenjena su premium segmentu europskih, američkih i japanskih automobila koje su odobrili i certificirali vodeći svjetski proizvođači putničkih i privrednih vozila poput Mercedes-Benz, BMW, VW, Ford, MAN, Scania, Volvo, Deutz....

Pored motornih ulja za putnička vozila, G-Family uključuje i liniju motornih ulja za teretni promet G-Profi, liniju mjenjačkih ulja za putnička i komercijalna vozila G-Box i G-Truck, liniju ulja za male motore G-Motion i G-Wave, kao i niz drugih specijalizovanih proizvoda.

Dok je na jednoj strani brend G-ENERGY namijenjen premium segmentu na kojem trenutno dominiraju Mobil, Castrol, Shell, Total na drugoj strani brend NISOTEC namjenjen je srednjem segmentu obuhvatajući time širok proizvodni programekonomičnih ulja. Ovim proizvodnim programom brend NISOTEC ima za cilj osvajanje liderske pozicije koje pokrivaju INA, OMV, rafinerije ulja Modriča, i FAM.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: