Vozači će i dalje okretati upravljač na instrument tabli, ali više neće postojati upravljački stub i vezne poluge ispod haube na vozilu. Umjesto toga, električni kabl biće jedina veza od upravljačkog sistema do prednjih točkova automobila.
Milioni tinejdžera na kompjuterskim igricama već voze pomoću sličnog upravljača, a mlazni Airbus avioni imaju slične kontrolne sisteme pri čemu joystick pilota šalje elektronske impulse za kontrolu malih elektromotora koji pokreću zakrilca.
Nova tehnologija već se primjenjuje u radu složenih mašina koje se moraju precizno pozicionirati (na hiljaditi dio milimetra), rekao je Sturm pred otvaranje jednog od vodećih svjetskih sajmova elektronike u Nürnbergu.
Osnovna prednost ovog "steer by wire" sistema za proizvođače automobila biće u tome što će se eliminirati korištenje teških metalnih dijelova, što znači da će vozila biti lakša i trošiti manje goriva, objasnio je Sturm. Pored toga, upravljački stub i poluge zauzimaju veliki prostor, pa bi oblik vozila mogao znatno biti izmjenjen kad ti dijelovi ne budu potrebni, dodao je njemački ekspert.