Ime i cijena kao aduti
40

Električni Renault 5 je pun pogodak, na listi čekanja već 50.000 potencijalnih kupaca

A. M.
Iako se knjiga naružbi za novi R5 otvara tek u maju, Renault na listi čekanja već ima 50.000 potencijalnih kupaca koji jako žele ovaj retro model. Pored slavnog imena, cijena ispod 25.000 eura za ulazni model evidentno je bila najveći motiv zainteresovanim strankama.

Jedan od najprimamljivijih noviteta, koji su se pojavili na sajmu automobila u Ženevi, Renault 5 E-Tech Electric, već je osvojio srca mnogih vozača. Tako bar navodi Fabris Cambolive, izvršni direktor francuskog brenda, koji je u intervjuu za Automotive News Europe otkrio da Renault na listi čekanja već ima 50.000 potencijalnih kupaca.

Otvaranje narudžbi za električnu Peticu zakazano je za maj, a kao što znamo bazna verzija s 40 kWh baterijom ima primamljivu cijenu ispod 25.000 eura. Kupcima je jasno naglašeno da će Renault 5 biti ponuđen isključivo kao baterijski model, a da će Clio ostati u ponudi za kupce koji žele model sa SUS motorima ili s hibridnim pogonom. Francuzi ne žele kanibalizam u svojim redovima, jer imaju namjeru ponuditi svakom kupcu ono što želi, prvenstveno po pristupačnoj cijeni, a kao drugo s brzim rokom isporuke.

S tim u vezi, industrijski pogoni za proizvodnju električnog R5 biti će postavljeni u fabrikama čuvenog ElectriCityja, u sjevernoj Francuskoj. Renault se po pitanju novih električnih modela posebno bavio strategijom da lanac opskrbe koncentriše u jednoj regiji kako bi time stekao prednost u smislu logistike i brzine isporuke. Renault u sjevernoj Francuskoj također gradi Gigafabriku sa kompanijom AESC Envision za koju se očekuje da će biti operativna od 2025. godine.

Renault će u naredne dvije godine u svoj asortiman ubaciti takođe električni R4 i električni Twingo. Po svemu sudeći, povratak malih automobila, ne samo u režiji Renaulta, već i ostalih proizvođača, pun je pogodak za evropsku autoindustriju, jer je "Evropa" oduvijek zasnivala biznis na automobilima malih formata.