Sezona brdskih trka u Bosni i Hercegovini ove godine završava već u julu, što se može zahvaliti ne baš promišljenom kalendaru BIHAMK-a, ali kao utjeha došla je činjenica da za kraj sezone dolazi prava poslastica. Trka u Cazinu već godinama održava ugled cijelog Prvenstva, a vrijedni domaćini su se ove godine potrudili da isprave i jedini nedostatak ove trke. Potrošena i neravna podloga zamjenjena je potpuno novim i grubim asfaltom koji je idealan za ovakva takmičenja, dok je u cijeloj dužini staze uređena i okolina kako bi se obezbjedili što bezbjedniji uslovi za takmičare ali i gledaoce.
Pored toga što su pripremili impresivno uređenu stazu, organizator Auto moto klub „Extra Sport“ iz Cazina je ovu trku pored Prvenstva BiH na brdskim stazama uvrstio i u kalendare Kupa Sigurnost na cestama, FIA Centralno-evropske zone, te Međunarodnog regionalnog Prvenstva Hrvatske za sportska i historijska vozila. To je rezultovalo izuzetnim odzivom takmičara, pa je na kraju od 83 prijavljena čak 60 vozača iz BiH, Slovačke, Hrvatske, Makedonije, Crne Gore i Slovenije uspješno završilo ovu trku.
Na žalost, da trkaći vikend u Cazinu ne bude u potpunosti idealan zaslužna je obilna kiša i vrlo promjenjivi uslovi, zbog čega su i ostvareni rezultati takmičara varirali zavisno od vremena. Srećom, čak ni jaka kiša nije bila dovoljna da brojnu publiku dovoji od staze.
Ukupni poredak trke, očekivano je pripao Borisu Miljeviću u formuli Nissan-Coloni, koji je sa vremenom 2:30.768 bio neuhvatljiv. Kao drugi u generalnom poretku je odličnom vožnjom stigao Danko Bakrač iz Crne Gore u Hondi Accord ST, dok ga je pratio Peter Jurena iz Slovačke na trećem mjestu, u odlično pripremljenom Mitsubihiju Lanceru EVO IX. Drugi najbrži vozač iz BiH bio je Suad Hota, koji je sa svojom Lanciom Deltom stigao do četvrtog mjesta u ukupnom poretku.
Po klasama za Prvenstvo BiH u klasi N1 pobjedom i osvajanjem još jedne šampionske titule svoju dominaciju potvrdio je Goranu Dojčinović u Peugeotu 106 XSi. Zanimljivo je da je u klasi N3 bilo čak pet takmičara, što je do sada bila rijetkost. Pobjeda u ovoj klasi, kojom je obezbjedio i šampionsku titulu klase, pripala je Davoru Domazetu iz Sarajeva, u Hondi Civic Type R. Kroz cijelu sezonu, ali i na trci u Cazinu pratio ga je na drugom mjestu Krešimir Bodnaruk, također u Civicu Type R, dok je treće mjesto u klasi pripalo je Željki Kukiću iz Banja Luke sa Opel Astrom. Također, u Cazinu je prvi put ove sezone trku uspješno završio i Azer Kurtović sa Renaultom Cliom Sport, nakon ne tako uspješna dva debitantska nastupa u ovoj klasi.
Odličnu vožnju u Cazinu pokazao je i Bojan Simić sa FIAT-om Puntom, koji je uz uvjerljivu pobjedu u klasi H12 pokazao da taj rezultat nije slučajnost, jer je i u generalnom poretku trke bio na izuzetno visokom četrnaestom mjestu.
U klasi H13 neuhvatljiv je bio Vladimir Ilić sa Hondom Civic, čiji odličan tempo očito nije mogla narušiti ni obilna kiša, dok je drugo mjesto u klasi pripalo je Mišelu Radoševiću, sa Citroenom Saxom.
Za razliku od prethodnih nastupa, Mladen Šoljić u Renaultu Cliju bio je vrlo uvjerljiv u okvirima klase H14, te je odnio pobjedu ispred Darija Biloša u Volkswagenu Golfu na drugom mjestu, te jednog domaćina na trećem mjestu, Nihada Seferagića također u Volkswagenu Golfu.
Jasno, jedne od najbržih vožnji u Cazinu pokazali su takmičari iz klase H15. I ovaj put je uvjerljiv bio Suad Hota sa Lanciom Deltom, a koji je sa ovom pobjedom došao do još jedne zaslužene šampionskte titule u klasi. Drugo mjesto u klasi pripalo je Miroslavu Josipoviću u Opel Vectri ST, kojeg već neko vrijeme nismo gledali u Šampionatu BiH, te mu je ovo bio prvi ovogodišnji nastup. Treće mjesto na trci, ali i drugo mjesto na kraju sezone u klasi H15 u Cazinu je objezbjedio Almir Vrpčić sa Mitsubishijem Lancerom EVO VIII.
Generalni poredak trke Velika nagrada Cazina 2011:
- Boris Miljević - SAK Prodriver Banjaluka - Nissan Coloni Formula - 5:08.568
- Darko Bakrač - AK Budućnost Crna Gora - Honda Accord - 5:19.201
- Peter Jurena - EMS Motorsport Slovakia - Mitsubishi Lancer EVO IX - 5:21.594
- Suad Hota - AK ArcRacing Sarajevo - Lancia Delta Integrale - 5:26.123
- Krste Trajkovski - AK Performans Makedonija - FIAT Ritmo 1.6 - 5:31.669
- Dejan Bulatović - AK Blažo Smiljanić - Peugeot 306 SP - 5:31.899
- Miroslav Josipović - AMKK Famsport Modriča - Opel Vectra STW - 5:32.651
- Peter Ambruz - EMS Motorsport Slovakia - Opel Calibra 2.0 16v - 5:33.997
- Almir Vrpčić - AMK Pro Sport Sarajevo - Mitsubishi Lancer EVO VIII - 5:34.448
- Igor Stefanovski - AKK Prosport Makedonija - Honda CivicType R 5:34.899
- Davor Domazet - AK ArcRacing Sarajevo - Honda Civic Type R - 5:35.761
- Vladimir Ilić - AMK Banja Luka - Honda Civic - 5:35.835
- Vladan Mašanović - AK Crnmnica - Honda Civic Type R - 5:38.101
- Bojan Simić - AMK Banja Luka - FIAT Punto - 5:41.005
- Alen Peruč - AK Zrinski Hrvatska - Peugeot 106 - 5:42.717
- Mario Jurišić - AK RI Autosport - Honda Civic - 1.6 5:42.793
- Mladen Šoljić - AMKK Famsport Modriča - Renault Clio Sport - 5:43.553
- Sergio Mišćenić - AK Zrinski - FIAT 127 - 5:43.616
- Mišel Radošević - AKK Brkić Servis - Citroen Saxo - 5:44.382
- Sandro Miskić - Istra Racing Team Pazin - Peugeot 106 Rallye - 5:46.314
- Suad Selimović - AMK Cazin - Audi S4 - 5:47.221
- Krešimir Bodnaruk - AK Autosport Sarajevo - Honda Civic Type R - 5:49.286
- Dario Biloš - SAK Prodriver Banja Luka - VW Golf ll - 5:50.015
- Nihad Seferagić - AK Auto Sport Cazin - VW Polo 16V - 5:50.300
- Tomislav Muhvić - AK MRC Sport - Peugeot 106 Rally 1.6 - 5:50.597
- Saša Černeka - AK Buzet Autosport - Honda Civic Type-R - 5:51.670
- Ljubomir Bogdanović - AK Crnmnica - Peugeot 106 - 5:54.188
- Salih Ljubijankić - AK Auto Sport Cazin - VW Polo16v - 5:54.629
- Rasim Ljubijankić - AK Auto Sport Cazin - VW Golf l 16v - 5:58.277
- Zakir Oković - AMK Pro Sport Sarajevo - Mitsubishi Lancer EVO X - 5:59.371
- Mladen Sigurnjak - AK Matulji Racing - VW Scirocco - 5:59.685
- Željko Kukić - AMK Banja Luka - Opel Astra G - 6:00.222
- Goran Dojčinović - AMK Banja Luka - Peugeot 106 - 6:03.175
- Mehmed Jonozović - AK Auto Sport Cazin - Alfa Romeo 145 - 6:05.589
- Nermin Muhamedagić - AK Auto Sport Cazin - Golf ll VR6 - 6:06.524
- Dejan Vujasin - SAK Prodriver Banjaluka - Peugeot 106 - 6:06.697
- Fahrudin Dolić - AMK Extra Sport Cazin- VW Golf ll - 6:07.262
- Jasmin Hrnić - AK Crankshaft - Zastava Yugo - 6:07.396
- Hasan Ljubijankić - AMK Cazin - Honda Civic - 6:09.193
- Dane Milenović - AMK Pro Sport Sarajevo - FIAT 128 - 6:10.932
- Boris Belamarić - AKK Šibenik - Ford Focus 2.0 - 6:11.747
- Azer Kurtović - AK ArcRacing Sarajevo - Renault Clio 2.0 16v - 6:12.206
- Ekrem Ikić - AMK Extra Sport Cazin - VW Golf rally ll - 6:13.622
- Saša Samatović - AK Hercegovina - VW Golf ll GTI - 6:13.647
- Nenad Lephaner - AK Autosport Sarajevo - Peugeot 106 1.6 - 6:16.377
- Edhem Ljubijankić - AMK Extra Sport Cazin - Honda Civic - 6:18.118
- Igor Kotlušek - AMD Abarth.si Slovenija - Autobianchi Abarth - 6:20.297
- Dželhad Mujkić - AMK Extra Sport Cazin - Golf ll - 6:22.393
- Denis Kličić - AMK Extra Sport Cazin - Opel Vectra - 6:24.470
- Mirsad Selimović - AK Auto Sport Cazin - VW Golf lll - 6:29.033
- Šefik Emrić - AMK Pro Sport Sarajevo - Opel Astra GSI - 6:30.045
- Sergej Škarpišek - EMS Motorsport Slovakia - Opel Astra GSI - 6:31.568
- Elmedin Dautović - AMK Pro-drive - Renault Clio - 6:33.931
- Aldin Muharemović - AMK Extra Sport Cazin - Opel Astra - 6:34.346
- Milan Stojnić - AMK Banja Luka - Peugeot 106 - 6:41.296
- Robert Pristavec - AMD Abarth.si Slovenija - Autobianchi Abarth - 6:41.454
- Anis Kalić - AMK Brčko - Zastava Yugo - 6:47.857
- Maksim Šetić - Istra Racing Team Pazin - Peugeot 106 - 6:50.325
- Marina Miše - AK Trogir - Zastava Yugo - 6:51.208
- Kenad Abdijanović - AMK Extra Sport Cazin - Opel Corsa - 6:54.847