Komentari (4)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
i mi i dalje ćemo voziti automobile koji su stariji od 10g, nebezbedni, traze ulaganje... svi će prvo otići u neku agenciju Solis ili neku drugu i kupiti stan nego kupiti nov Audi...pa realno.... nas standard je takav,a na žalost, skupi automobili su mnogo ivše od statusnog simbola, a više služe za bezbednu vožnju.... ali nema se para pa se stalno kupuje polovno
skoro svi automobili poslije 2000-te su bezbjedni. (imas crash test golf 5 sa korozijom na kljucnim mjestima) Tako da ko ne vozi na duge relacije i ne prelazi 20000+ km godisnje i auto star 12 god ce odlicno da posluzi. Na kraju se moze odraditi remont kompletnog podvozja i motora za manje novca nego sto bi dao na kasko osiguranje prilikom kupovine novog vozila.
skoro svi automobili poslije 2000-te su bezbjedni. (imas crash test golf 5 sa korozijom na kljucnim mjestima) Tako da ko ne vozi na duge relacije i ne prelazi 20000+ km godisnje i auto star 12 god ce odlicno da posluzi. Na kraju se moze odraditi remont kompletnog podvozja i motora za manje novca nego sto bi dao na kasko osiguranje prilikom kupovine novog vozila.
Logicno, kad je Ukrajina najveci proizvodjac polovnih automobila na svijetu.