„U trenutnoj je privrednoj situaciji Chevrolet zabilježio rekordni udio i porast prodaje jer europski kupci sve više traže vrijednost za umjerenu cijenu. Kupci se okreću novim Chevroletovim modelima jer im nudimo ono što žele: privlačan dizajn i svu opremu koju žele po pristupačnoj cijeni. Ukratko, puno automobila za novac“, rekla je Susan Docherty, predsjednica Chevrolet Europe.
„Predstavljanjem čak deset novih modela u posljednjih osamnaest mjeseci i automobila poput Cruzea u karavanskoj izvedbi Chevrolet je doista postao snažan igrač na evropskom tržištu“, dodala je Docherty.
Chevrolet u periodu od januara do septembra ove godine bilježi i svoj najbolji tržišni udio svih vremena, i to u sljedećih sedam zemalja: Poljskoj (3,37%), Sloveniji (2,91%), Turskoj (2,61%), Estoniji (1,75%), Austriji (1,27%), Francuskoj (1,11%) i Njemačkoj (0,90%).
U pet je zemalja postignuta najbolja prodaja svih vremena za Chevrolet u razdoblju od januara do septembra 2012.: Francuskoj (19.490 automobila), Nizozemskoj (8.390 automobila), Poljskoj (8.340 automobila), Austriji (3.790 automobila) i Švicarskoj (2.940 automobila).
U Izraelu2 je u prvih devet mjeseci 2012. Chevrolet prodao 7.200 vozila i zabilježio 4,26% tržišnog udjela.
Chevroletov je najprodavaniji model u Evropi u prvih devet mjeseci 2012. godine gradski automobil Aveo, koji je prodan u 45.650 primjeraka. Slijedi ga mini Chevrolet Spark s 40.370 prodanih primjeraka. Chevrolet je, dalje, u Srednjoj i Zapadnoj Evropi prodao 29 620 Cruzea (u limuzinskoj, karavanskoj i peterovratnoj izvedbi). Cruze je i dalje globalno najprodavaniji Chevroletov model i očekuje se da će njegova prodaja i dalje rasti, posebno zahvaljujući tome što je netom predstavljen karavan. Chevrolet je prodao i 18 950 SUV-ova Captiva i 18 780 jednovolumena Orlando. U Evropi je prodano i 1.800 sportskih automobila Chevrolet Camaro.