auto
0

Audi, Oreca03-Nissan i Aston Martin najbrži nakon prvih kvalifikacija za 24h Le Mans

Piše: E. T.
Teški kišni oblaci prijetili su nad Le Mansom pred početak prvih kvalifikacija koje su trebale trajati od 22 sata do ponoći.

Pet minuta prije početka iz tima Krohn Racing stiglo je saopštenje da neće učestvovati u kvalifikacijama, jer je njihov Ferrari prilično oštećen tokom trajanja slobodnog treninga. Učešće su otkazali i u LMP2 timu Graves Motorsport. Iskreno se nadamo da će i jedni i drugi popraviti aute do narednih kvalifikacija koje se voze danas u 19 sati. Nešto iza 23 sata kvalifikacije su prekinute i više nisu ni nastavljene, jer je trebalo mnogo više od sat vremena da se popravi ograda na Michelin šikanama u koju je udario LMP2 prototip tima Thiriet TDS Racing. Vozač je završio bez povreda.

Ništa novo u klasi LMP1. Najbolje vrijeme ostvario je Loic Duval iza upravljača Audija sa startnim brojem 2: 3:22.349 s, sa prosječnom brzinom od 242,5 km/h. Toyota br. 7 je kratko vrijeme bila na drugom mjestu, ali brzo ustupa mjesto ostalim Audijima sa startnim brojevima 3 i 1. U odnosu na vremena koja su postizali na slobodnom treningu, Toyote su se ubrzale. Međutim, ubrzali su se i Audiji, pa nam se nekako čini da ovo nije godina u kojoj će japanska kompanija u nedelju slaviti ispred Audija. Da nevolja nikad ne dolazi sama potvrdila je Toyota sa startnim brojem 8 koja je stala na ulazu u Porsche krivine. Do boksa je stigla na kamionu vučne službe, a iz Toyote nisu bili voljni reći o kakvom kvaru je riječ.

U klasi LMP2 od početka do kraja vodila je Oreca03-Nissan tima G-Drive Racing sa startnim brojem 26. Iza njih je stigao Morgan Judd Morand Racing tima, a trećeplasirana je ekipa Oak Racing sa prototipom Morgan-Nissan. Nova ekipa za koju navija barem pola Francuske, Signatech Alpine, stigla je do osmog mjesta u klasi, što je dobar rezultat uzme li se u obzir da su na slobodnom treningu vozili samo tri kruga.

U klasi GTE Pro bilo je nekoliko preokreta. U početku je vodio tvornički Porsche sa startnim brojem 92. Vodeću poziciju ubrzo preuzima Aston Martin br.97. Nije trajalo dugo, jer dvadesetak minuta kasnije na čelo izbija Ferrari AF Corse sa startnim brojem 51. U odnosu na vremena koja su ostvarivali na slobodnom treningu, Porschei su iz nekog razloga podbacili, jer su kvalifikacije na kraju završili na petom i sedmom mjestu. U timu Corvette još uvijek nisu pronašli pravi ritam, ali i dalje su ispred Vipera koji su najsporiji od tvorničkih ekipa, čak 8 sekundi iza vodećih automobila klase.

Aston Martin bio je najbrži i u klasi GTE Am, slijede ga Porschei timova Proton Competition i IMSA Performance Matmut. Najbrži Ferrari tima AF Corse stigao je tek do šestog mjesta. Druga serija kvalifikacija vozi se danas u 19h. Vozači su ovaj put imali sreće, jer su u boksove otišli prije proloma oblaka.