{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


VIDEO
/
Audi nastavlja sa provokativnim reklamama

S
18.2.2010. u 22:00
0
33
Audi nastavlja sa provokativnim reklamama
0
Audi nastavlja sa provokativnim reklamama
U očajnoj borbi za svakog kupca čak i najveći i najuspješniji proizvođači automobila više ne biraju oružje. Najnoviji primjer je reklamna kampanja Audija u SAD-u za vrijeme Olimpijskih igara, gdje je Audi direktno prozvao i ponizio konkurenciju kao što su BMW, Mercedes i Lexus.
Iako promotivne poruke pa čak i reklamne kampanje u kojima se direktno "proziva“ konkurencija i nisu pretjerana rijetkost, jednostavno ih se uvijek smatralo neukusnima i u najmanju ruku neetičnim. Ipak, u vrijeme ekonomske krize kada je važan doslovno svaki kupac u Audiju nisu oklijevali da se posluže i "najprljavijim“ metodama.

Tako je u SAD-u Audi zakupio ekskluzivni marketinški termin uz prenose takmičenja na Olimpijskim igrama u Vancouveru i pokrenuo agresivnu borbu sa konkurencijom.

U prvoj reklami koja je nazvana "Prijateljska konkurencija“ Audi pokazuje kratku životnu priču u kojoj svako takmičenje ima drugoplasiranog, tačnije gubitnika ili onoga kojem je tako malo nedostajalo za pobjedu.



Nakon životnih situacija reklamu zaključuju izjavom da njihovi "prijatelji“ u BMW-u najbolje zanju kako se takvi gubitnici osjećaju, uz scenu gdje Audi S4 dominantno prestiže BMW Serije 3. Finalni udarac dolazi u izjavi da je Audi sa modelima S4, A6 i Q5 uspio poraziti BMW u direktnim uporednim testovima.

Druga reklama pod nazivom "Čarolija“ pokazuje omamljene ljude koji pričaju o tome kako im je rečeno koje aute da vole i kupuju. U ovoj reklami je Audi diskretnije nazvao Lexus monotnim i predvidljivim, Mercedes-Benz isprazni statusni simbol, dok je BMW zaradio titulu pozerskog automobila. Nakon što u svim scenama kroz kadar prođe jedan od audijevih modela čarolija i omamljenost ljudi se razbijaju.



Provokacija u ovoj mjeri teško da će ostati bez reakcija iz prozvanih marki, a ako ijedna od njih ne odabere džentlmensko prešućivanje mogli bismo uskoro gledati pravi medijski rat ovih premium marki.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: