Još nije kraj
18

Alfin 2,9-litarski V6 motor ostaje u igri do daljnjeg

E. L.
U Alfa Romeu još neće odustati od svog najsnažnijeg motora, jer su se ministri u Evropskoj uniji na kraju složili da je rano za uvođenje ranije najavljene norme Euro 7.

Bilo je mnogo buke i uzburkanog mora u većini automobilskih kompanija kada je iz Evropske komisije stigla najava o uvođenju još strožije norme Euro 7 s kojom bi zbog povećanja troškova razvoja, prilagođavanja i proizvodnje (što bi na kraju rezultiralo znatno skupljim konačnim proizvodom) mnoge kompanije digle ruke od svojih najsnažnijih motora u pojedinim modelima.

Među kompanijama koje su bile spremne na takav potez bila je i kompanija Alfa Romeo u kojoj su bili spremni da zbog normi Euro 7, na žalost mnogih poklonika, otpišu sjajni 2,9-litarski biturbo V6 motor iza kojeg izvorno stoji Ferrari, a koji predstavlja vrh ponude u modelima Giulia i Stelvio.

Srećom, nadležni ministri u zemljama Evropske unije odustali su od prijedloga Evropske komisije, pa će zvučni V6 do daljnjeg ostati u ponudi italijanske automobilske kompanije, jer će još strožije norme o emisiji za sada biti implementirane samo na teretna vozila i autobuse.

Nedugo nakon odluke iz EU, prvi čovjek Alfa Romea (Jean-Philippe Imparato) medijima je otkrio da će V6 motor i dalje pokretati Alfine modele s čuvenom djetelinom na prednjim blatobranima, barem do sredine 2025. godine, a spomenuti motor bi se pored Giulie i Stelvia mogao naći i u još nekim modelima Alfe u kojoj, nakon nedavno predstavljenog brojčano ograničenog modela 33 Stradale, pripremaju još jedan supersportski model koji bi se trebao pojaviti za nekoliko godina.