Tek što je predstavljen
23

Alfa Romeo promijenila ime modela Milano u Junior zbog spora s italijanskom vladom

D. B.
Alfa Romeo Milano je model koji je predstavljen prije svega nekoliko dana, no već je doživio ogromnu promjenu. Naime, više se uopće ne zove tako.

Italijanska kompanija se odlučila na promjenu imena svog crossovera nakon što je italijanski ministar Adolfo Urso rekao da ime Milano nije legalno.

"Automobil nazvan Milano ne može se proizvoditi u Poljskoj", rekao je on, jer kako zakon nalaže, "ne mogu se davati indikacije koje obmanjuju kupce". On tvrdi da bi kupci mogli krivo pomisliti da se crossover proizvodi u Milanu. Iako će neki reći da je to loš argument, jer niko ne smatra da Hyundai pravi vozila u Tucsonu, Arizoni, Santa Feu, New Mexicu ili Santa Cruzu, čini se da su komentari ministra bili dovoljni da u Alfi povuku radikalan potez te preimenuju Milano u Junior.

To je zaista ogromna promjena, posebno zbog činjenice da je italijanska vlada imala mnogo vremena da se suprotstavi imenovanju Alfinog modela.

"Uprkos tome što vjerujemo da je ime zadovoljilo sve zakonske propise i da ima većih problema od imena novog automobila, kompanija Alfa Romeo je odlučila promijeniti ime iz 'Milano' u 'Junior', a sve u duhu promovisanja međusobnog razumijevanja", naveli su iz italijanske kompanije.

Povodom ovog slučaja se oglasio i direktor Alfe Jean.Philippe Imparato.

"Izbor imena Junior je potpuno prirodan, jer je snažno povezano s historijom brenda i od početka je među našim favoritima i favoritima javnosti. Odlučili smo promijeniti ime iako znamo da nismo dužni to učiniti, jer želimo sačuvati pozitivnu emociju koju su naši proizvodi uvijek izazivali te izbjeći bilo kakvu vrstu kontroverze", kazao je on.

Imparato je dodao da crossover već ostvaruje uspjeh jer je privukao ogromnu pažnju. Dokaz tome su brojne posjete konfiguratoru, zbog čega je internet stranica pala.

Što se tiče novog imena, Alfa Romeo je predstavila model GT 1300 Junior 1966. godine kao pristupačni automobil namijenjen mladim kupcima. Odmah je postao uspješan te je prodan u 92.000 primjeraka.