Prije promjene imidža
102

Alfa Romeo priprema superautomobil za narednu godinu

D. B.
Alfa Romeo radi na razvoju superautomobila u čast svog F1 tima, ali i slavnog twin-turbo V6 motora koji pokreće model Giulia Quadrifoglio.

Direktor Alfe Jean-Philippe Imparato je nedavno rekao da ima misiju dostojno ispratiti automobile s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem čija proizvodnja prestaje 2025. godine, a budućnost kompanije preuzimaju električna vozila. Alfa je nedavno šokirala svijet da će se distancirati od sportskog imidža te da će postati "racionalnija", a te vijesti je potvrdio šef britanskog ogranka kompanije Damien Dally.

Sve to ima smisla s obzirom na činjenicu da Alfini SUS motori, kao ni F1 tim, neće biti prisutni još dugo. Audi je blizu kupovine 75 posto udjela u operacijama tima Alfa Romeo Orlen F1, koji zapravo zvanično pripada Sauberu.

"Ako jednog dana budem mogao reći 'Alfa je sigurna', onda će Dueto i 33 Stradela biti moji favoriti za budućnost. Volio bih ih plasirati na tržište. Možemo sanjati", kazao je Imparato.

Duetto se vraća kao električni model, što znači da je 33 Stradale vjerovatan kandidat. Upravo je 33 Stradale bio jedan od prvih svjetskih superautomobila, a proizvodio se u vrijeme kada i Lamborghini Miura. Ipak, proizvedeno je samo 18 primjeraka Stradalea.

Ovo nije prvi put da je Imparato nagovijestio moderni 33 Stradale, ali je tek prije nekoliko mjeseci postalo jasno da bi to trebao imati električi, a ne SUS pogon.

Alfa F1 će polako poslati Audi F1 tim, a kada je riječ o cestovnim automobilima, brend će polako napuštati svoj sportski imidž i okrenuti se proizvodnji seriji električnih automobila. To je daleko od istog brenda koji je napravio dva specijalna modela kako bi proslavio kratkotrajni povratak u Formulu 1.

Promjene u Alfi su neizbježne, ali prije toga kompanija još jednom želi pokazati svoju "divlju stranu". Novi 33 Stradale bi definitivno bio dostojan toga, a poslužio bi i kao dostojan oproštaj za legendarni brend koji se mijenja zbog električne revolucije.