Najstariji centar Chevroleta u Evropi
0

100 godina Chevroletove mreže ovlaštenih partnera

Sarajevo-x.com
2011. bila je jubilarna za Chevrolet, godina u kojoj je ovaj proizvođač slavio stogodišnjicu svojeg postojanja kao i predanost od strane generacija ovlaštenih partnera koji su vjerovali u ovo ime i bili s njim od početaka.
Bart Wiegerinck sa sinom ispred radionice bicikla, kasnije Chevroletov prodajno servisni centar, u Hengelu, Nizozemska 1910.
Bart Wiegerinck sa sinom ispred radionice bicikla, kasnije Chevroletov prodajno servisni centar, u Hengelu, Nizozemska 1910.
Takav je slučaj Wiegerincka Groepa, prvog uvoznika Chevroleta u Evropi. Za četiri generacije u porodici Wiegerinck zajedničke su dvije jedinstvene stvari: njihova imena i strast prema Chevroletu koja traje već gotovo stotinu godina.

Davne 1919. godine Bart Wiegerinck, poduzetni industrijalac i inženjer iz nizozemskog grada Goora, uvezao je svoje prvo Chevroletovo podvozje kamioneta iz SAD-a. Odmah je prepoznao da bi se u industrijskoj proizvodnji „motorizovanih kočija“ mogla kriti unosna budućnost za njegovu kompaniju. Tada to nije znao, ali započeo je porodični posao koji će nastavljati generacije iza njega.

Od malene radionice koja je 1887. počela s proizvodnjom bicikla i kuhinjske opreme s opremom za lijevanje i čeličnim presama, Wiegerinckov posao razvio se kroz gotovo stotinu godina u dva vrhunski moderna maloprodajna i servisna centra u Gooru i Hengelu.

„Rukom pisane račune zamijenile su kompjuterizovane narudžbe, a srećom automobili nam se danas dopremaju kamionima. No bez obzira na taj napredak, i dalje smo u srcu ista kompanija“, rekao je Bart Wiegerinck, glavni direktor i vlasnik Wiegerinck Groepa iz četvrte generacije.

Chevroletove prodajne brošure i marketinške fotografije koje je koristila obitelj Wiegerinck 1935.
Chevroletove prodajne brošure i marketinške fotografije koje je koristila obitelj Wiegerinck 1935.
Kada je 1919. uvozio svoje prvo podvozje kamioneta iz Amerike, bilo je to tek nešto malo više od motora i mjenjača na kotačima, a Bart i njegov sin koristili su gajbe za narandže da bi sjedili na njima tokom 250-kilometarskog putovanja kući iz antwerpske luke.

Gotovo stotinu godina kasnije, praunuk Barta Wiegerincka, također Bart, pripadnik je četvrte generacije koja nastavlja porodičnu tradiciju vođenja Chevroletova prodajnog centra. Osvrćući se na taj odlučujući trenutak u porodičnoj historiji koji se dogodio 1919. godine, Bart objašnjava: „Ono što je moj pradjed vidio u prvom automobilu koji je kupio – puno vrijednosti za novac i visoke standarde kvalitete – prisutno je i danas. A ljubav i strast prema Chevroletu, koju prenosimo s generacije na generaciju, jedan je od glavnih faktora našeg uspjeha.

„Moja me porodica nikada nije tjerala da se uključim u posao, ali od svoje sam četvrte godine provodio svaki dan u radionici, igrajući se, pišući zadaću u jednom od ureda, perući automobile u dvorištu ili obavljajući sitne poslove za džeparac. To je postalo dio mog života i doista uživam u tome.“

Danas Wiegerinck Groep zapošljava 26 ljudi iz grada i okolice. Jedan od zaposlenika je i Bartov otac koji je sa svojih 77 godina najstariji zaposlenik. Počeo je raditi u kompaniji sa 14 godina, a i danas je član Upravnog odbora i povremeni mentor osoblju.

„Kada ga kupci pitaju zašto bi se trebali odlučiti za Chevrolet, otac im odgovara da još uvijek imamo Bel Air iz 1958. koji je pripadao mom djedu koji je prošao preko 500.000 kilometara, a još uvijek radi i svi su dijelovi originalni. Mnogi kojima je to rekao tokom godina i danas su naši kupci“, dodaje Bart.

Stotinu godina i 209 miliona prodanih vozila nakon osnivanja Chevroleta, za uspjeh ove marke nisu zaslužni samo legendarni automobili i kamioneti koje proizvodi ova kompanija, nego i jedinstvena veza koju ovlašteni partneri i prodavači imaju sa svojim kupcima, stvorena tokom desetljeća vjernosti.

Tokom historije ovlašteni partneri Chevroleta u Evropi preživjeli teška vremena i promjenjive privredne prilike, ali s vremenom se mijenjaju i napreduju.

Chevroletova prodaja evoluirala je od naručivanja automobila putem novinskih kupona iz 1912. do današnje mreže od 2.500 maloprodajnih centara u 21 evropskoj državi, ali prodajno je osoblje i dalje žila kucavica kompanije i mnoge prodajne centre i danas vode porodice koje su to radile prije gotovo stoljeća.