{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Umrla od posljedica uzimanja pilula Yasmin

S
2.9.2008. u 14:37
0
13
Umrla od posljedica uzimanja pilula Yasmin
0
Umrla od posljedica uzimanja pilula Yasmin
Kontracepcijske pilule bile su uzrok smrti 24-godišnje Tanye Hayes koja je ove preparate koristila kao dio tretmana protiv akni.
Kod ove studentice iz Croydona u Australiji koja je umrla u nedjelju, nekoliko sati nakon kolapsa na parkingu, pronađen je krvni ugrušak u plućima.

Oralnu kontracepciju koristila je četiri mjeseca pa kako je bila zauzeta studiranjem i istovremenim radom, ignorisala je simptome kao što je gubitak daha i težak kašalj, piše australski Herald Sun.

Pilule koje je koristila bile su Yasmin, raširene i na bh. tržištu. U njihovom uputstvu doduše stoji da mogu izazvati slučajeve gubitka daha, ali kao "veoma rijetku" nuspojavu.

Majka umrle studentice izjavila je kako se njena kćerka sa aknama borila od 13 godine i željela ih se riješiti. Sa Australasian College of Dermatologists izjavili su da se ove pilule preporučuju ženama koje koriste jedan drugi lijek - Roaccutane.

Kontracepcijske pilule povezane su sa još tri smrtna slučaja u Australiji od 1973. godine. Glasnogovornica Bayera, kompanije koja proizvodi pilule Yasmin, izjavila je da se slučaj Hayes "istražuje kao prioritetan".

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Hoćete li izaći na oktobarske izbore?
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: