Svijet
1

Šokantna kampanja: "Žene trebaju biti u kuhinji, biti robovi i ne bi trebale raditi"

Klix.ba
Ujedinjene nacije (UN) odlučile su na veoma zanimljiv način ukazati na neravnopravnost između muškaraca i žena. Poslužili su se pretraživačem Google, a na primjere diskriminacije nailazili su čim bi ukucali, naprimjer, "žene ne bi trebale".

Kada u pretraživač Google ukucate "Žene ne bi trebale", nastavak teksta koji se nudi je: da rade, da glasaju, imati prava...

Također, kada u pretraživač ukucate "Žene bi trebale" - nastavak je: biti u kući, biti robovi, biti u kuhinji...

Ujedinjene nacije odlučile su takvom kampanjom skrenuti pažnju ne nejednakost među spolovima koja postoji i koja je raširena svijetom.

"Odlučili smo u ovoj kampanji koristiti pretraživač Google kako bismo ukazali na to da je nejednakost među spolovima svjetski problem. Na reklamama smo prikazali prave rezultate pretraživanja koji se pojavljuju korisnicima Googlea širom svijeta", kazao je kreator kampanje Christopher Hunt, objavio je Huffington Post.

Također, ako na našem jeziku u pretraživaču ukucate "Žene ne", nastavak koji Google nudi je "ne mogu biti svećenice, ne stižu biti majke..."

Prijedlozi koji Google nudi bazirani su na upitima korisnika. To jasno svjedoči da su seksizam i diskriminacija prema ženama duboko ukroijenjeni.