{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Obama u udarnom terminu s 30-minutnim oglasom

F
30.10.2008. u 09:13
0
0
Obama u udarnom terminu s 30-minutnim oglasom
0
Obama u udarnom terminu s 30-minutnim oglasom
Foto: AFP
Demokratski kandidat za američkog predsjednika Barack Obama u srijedu uvečer je zauzeo udarni termin na sedam američkih nacionalnih TV mreža, s neuobičajenim 30-minutnim predizbornim oglasom.
Obamin oglas sadržava zaključne poruke i najupečatljvije trenutke iz njegove kampanje, s naglaskom na plan pomoći srednjoj klasi izloženoj udarima gospodarske krize.

Predizborni TV oglas takve dužine, koji je u američkim medijima opisan kovanicom "infomercial", u kampanjama u SAD-u nije viđen od 1992. godine kada je milijarder Ross Perot kao nezavisni kandidat imao niz sličnih oglasa u glavnom večernjem terminu američkih TV mreža.

"Ja neću biti savršeni predsjednik, ali vam ovo mogu obećati: uvijek ću vam reći što mislim i kakvo je moje stajalište", istaknuo je Obama u oglasu, s kojim je po ocjenama analitičara želio pridobiti neodlučne birače, ali i pokazati iznimnu finansijsku snagu svoje kampanje, s obzirom na to da je za oglas utrošeno četiri miliona dolara.

U oglasu Obama poručuje Amerikancima da je došlo vrijeme za promjenu, i poziva ih da tu promjenu osiguraju svojim glasanjem za njega u utorak 4. novembra.

U analizi CNN-a, koji je odbio emitirati oglas, postavljeno je pitanje da li s tolikom finansijskom nadmoći, koja se održava i u činjenici da posljednjih dana kampanje Obama po broju emitiranih TV oglasa dvostruko nadmašuje Johna McCaina, "Obama ustvari kupuje izbore?"

U oglasu se portretiraju četiri obitelji koje govore o svojoj borbi s ekonomskim teškoćama, sa skupim zdravstvenim osiguranjem i drugim problemima običnih građana.

Objašnjavajući kako namjerava riješiti njihove probleme, Obama u oglasu iznosi naglaske svojih planova za postizanje energetske nezavisnosti, ograničenje troškova u Iraku, ulaganja u medicinsku tehnologiju i prevenciju, smanjenje poreza za srednju klasu i povećanje potrošnje na obrazovanje.

"Vidjeli smo u posljednjih osam godina koliko odluke predsjednika imaju duboki učinak na smjer povijesti i na živote Amerikanaca. No puno toga krivoga u našoj zemlji ide i dalje od toga. Desetljećima smo govorili o istim problemima i nikada ništa nije učinjeno da ih se riješi", kaže Obama.

"U posljednjih 20 mjeseci proputovao sam uzduž i poprijeko ove zemlje, ja i supruga Michelle sreli smo mnoštvo Amerikanaca koji traže stvarne i trajne promjene, koje će donijeti razliku u njihovim životima", dodao je, prenio je Dnevnik.hr.

Obamina kampanja angažirala je za 30-minutni TV oglas, emitiran na TV mrežama NBC, CBS, Fox, MSNBC, BET, Univision i TV One, Davisa Guggenheima, izvršnog producenta Oscarom nagrađenog dokumentarca "Neugodna istina", bivšeg potpredsjednika SADA Ala Gorea.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Da li je opravdan zahtjev za povećanje akciza na gorivo kako bi se ubrzala izgradnja autoputa?
Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: