Među ostalim, na dražbi su ponuđeni razni dijelovi iz cockpita, maske za kisik, pregrade iz prostora za prtljagu, ručica za slijetanje, srebrni pribor za jelo, wc-školjka... pa čak i 1,2 tone težak stajni trap.
Concorde, zrakoplov koji je letio brže od zvuka, zajedničkim su snagama projektirali i izgradili Britanci i Francuzi. Od 1976. koristio se za komercijalne letove, no zbog prevelikih troškova 2003. ukinuta je njegova daljnja gradnja i letovi na linijama British Airwaysa i Air Francea.
Tri, od ukupno pet zrakoplova, karakterističnog zašiljenog 'nosa', 2003. i 2004. ponuđena su i prodana na dražbama u Londonu i Parizu. Prvi je prodan za više od pola milijuna dolara.
Sve manjem broju prodanih karata koje su bile iznimno skupe, pogodovala je i činjenica da je u nesreći Concordea u vlasništvu Air Francea 2000. u pariškoj zračnoj luci Charles De Gaulle, poginulo 113 putnika. Dražbu u Toulouseu organizirala je neprofitna udruga koja je naslijedila opremu Concordea od proizvođača zrakoplova tipa Airbus, Aerotheque.